ורכבות פרבריות בכל הארץ
רכבות מטרו מתחת לאדמה בכל הארץ.
המחאההחברתית גם קוראת להפסקת ההחות והסובסידיות בתחבורה הציבורית בכדי שאלה ילכו לממן תרכבת מהירה לאילת ולגבוךל מצרים
ורכבת מהירה לקרית שמונה רמת הגולן ולגבול ישראל לבנון
אלה רכבות שמזמן היו צריכים לפרוס אותם והם יכולים לשנות את מדינת ישראל ופני החברה בישראל
אם יהיו רכבות מהירות לא תהיה משמעות יותר למגורים במרכז הארץ
יהיה אפשר לבנות ערים עם רבי קומות ודירות זולות בן דימונה לאילת ומאילת כד לגבול מצרים
רכבת מהירה יכולה לעשות את המרחקים בתוך שעתיים ורכבת איטית עד 4 שעות.
אם זה יהיה עד שעתיים אז אנשים יוכלו לגור באילתולעבוד בתל אביב או בכל מקום בדרום הארץ
הרכבת צריכה לעבוד 24 שעות ביימה ביום תוביל נוסעים בלילה תויל סחורות ומכולות מנמל אילת למרכז הארץ ולהפך
היא תוכל לשנע גם מטענים ולחסוך את כל המשאיות שעושים זאת כעת
מדינת ישראל גם זקוקה בדחיפות לרכבות בכל גבולות הארץ עד לגבול מצרים גבול ירדן גבול סוריה וגבול לבנון
הרכבות המהירות לצפון הארץ יאפשר להפוך את קרית שמונה לעיר גדולה עם מגדלים במקום מה שיש כרגע
מחירי הדירות ירדו והצעירים יוכלו7 לחיות בכל צפון הארץ ולעבוד גם במרכז
חופשה לגברים זהדבר נחמד זה לא גימק בעולם של שווה זכויות אז לכולם מגיעים אותם חובות וזכויות
אבל צריכים להסתכל על האינטרסים ש מדינת ישראל ואזרחי מדינת ישראל
אף פרוייקט לא יתרום דבר כמו שרכבת מהירות יתרמו למדינת ישראל
אין מדינה שאין לה תשתשית של רכבות עליות ומטרו
ישראל נכנסה לזה באיחור והגיע הזמן להפרח את השממה והמדבר
הנגב זקוק לזריקת מרצ דחופה ורצינית
זה יקדם את הכלכלה שכל הארץ ביחדו בנגב ולמרחקים לא יהיו יורת משמעיות
להן ההצעה של המחאה החברתית מדברת על ביטול כל הסובסידיות לתחבורה צביורית כלל
הפסקת הזרמת התבציבים לאוטובוסים והעדפת הרכבת
אפשר לעשות את הפרוטטקים האלה באמצעות המדינה ותקציב המדינה
ואפשר לעשות את זה באמצעות מכרזי BOT וחברות פרטיות מהעולם ולא רק סינים
אפשר להפריט את הרכבות כבר מהתחלה הם לא חייבם להיות בידי המדינה בכלל
אפשר להפריט כל קו בנפםרד וכל רכבת בנפרד
מדינת ישראל גם אם אין לה שקל תקציב היא עדין יכולה הלעביר רכבות מהירות כאלה עד לגובל מצרים
בשיטת BOT הזוכה ממן את עלות פריסת הרכבת ואת עלות הרכבת ומימון התוכניות ועלות התפעול
והוא גם מתפעל את הרכבות בעצמו במימונו
הוא גם זה שגובה את כל ההכנסות למשך 30 שנה או יותר או עד שהוא מכסה אתה עלויות ורווח שמוגדר מראש
אפשר להגביל את זה לרווח ידוע ומוגבל מראש או על פי תקופה וכמה שירויח זה יהיה שלו
המדינה יכולה לת פטור ממיסים לפרויקט כזה למשך 20 שנה
ומשי זיכה במכרז יעביר את התתשיות לגבול מצרים דרך אילת והוא יממן הכול מכספו
המדינה לא תתמן כלום אבל גם לא תסבסד כלום[
יתכן והמדינה כן תסבסד את הקו בכדי שליז יהיה רווח כבר מהתחלה ולעודד חברות להתתשף בפרוייקט הזה
אפשר יהיה להפריט את כל הקוים לכל הכוונים בו מזנית לא חייבם לחכות לזוכה ולאחר מכן להוציא עוד מכרז
המדינה יכולה גם לת בונוס למי שיזכה בפרויקט בכדי שתהיה לו כדאיות כלכלית
מה הבונוס שיקבל הזוכה
אם מעבירים רכבת מהירה מאוד מתל אביב לאית ולגבול מצרים
אז הזוכה יזכה להקים את כל התחנות של הרכבות
בכל תנה כזאת הוא יוכל הלקים מרכז מסחרי
הוא גם יוכל להקים בית מלון זול
באירופה יש בתי מלון בתחנות רכבת כך גם ברוסיה וטבבלורוסיה יש מרכזים מסחרים בכל תחנות הרכבת
אז מי שיעביר את הרכבת תהיה לו כדאיות כלכלית והמדינה תדאג שהוא גם ירוויח בסופו של תהליך
הקמת בתי המלון והמזרכזים המסחרים תצבצמע במקביל לפריסת קו הרכבת
בניגוד לרכובת והלפרוויקטים הקודמים שהיו אפשר יהיה להפעיל את הקו בן תחנה לתנה לא צריכים לחכות לסיום העברת התתשית וסיום הפרוויקט הסופי
כלומר עם תהיה החלטה להעביר קו רכבת TGV מאוד מהירה במהירות 400 עד 600 קילומטר
אז אפשר יהיה לעדות קו מתל אביב לראשון לציון למשל
תוך כדי זה ימשיכו להעביר את הקו אבל התחנה תל אביב ראשון לציון כבר תהיה פעילה
וכן בכל תחנה שהיזם יבנה ניתן יהיה להקים עוד פרוייקט מסרחי ועוד בית מלון זול וכן להפעיל אתה קו עד לאותו מקום
זאת אומרת שלא חייבם לחכות עד סיום כל הפוויקרט ואפשר להינות מהמקטעים
ככה יהיה גם כלכלי ליזם והיזם גם יוכל לבנות את התחנות בתי המלון והמרכזים המסחרים במקביל
הסייג הוא שאחרי 30 שנות כל בתי המלון והמרכזים המסרחים שבנה ותפעל וכן הרכבת התתשיות וכל המ שהוא הקים ובנה הכול יעבור לבעלות המדינה בחינם לאל כל תשלום נוסף.והמידנה תוציא למכרסז ודרוג מחדש
אלב זה יקרה רק אם היזם הרוויח והחזיר את כל ההשקעה שלו בפרוייקט של הרכבת ורווח שמקובל בענך ידוע מראש
אן היזם לא החזיר את ההשקעה שלו ורווחח הוא יקבל תקופה תפעול נוספת עד שיגיע לרווח שהובטח לו מכלתחילה
ככה מובטח לו רווח וכן מובטח שהוא יעמוד בלוחות הזמנים וכל בהתחיבויות שלו
המדינה מצידה לא תוציא שקל היא רק תוציר מרכרז לפרוויקט
במקביל המדיה יכולה הלוציא את הפרווקי השני של רכבת מהירה מתל אביב לעבר קרית שמונה וגבול סוריה לבנון
גם זה באותה מתכונת וזה ישתל לכל היזמים שיגשו למכרז
המדינה יכל הלהוציא רכבות טרו לכל הערים בישראל הכול מתחת לקרקע במנהרות
שוב ללא כל צורך שהמדינה תתמן את הפרויקטיםה אלה כלל
היא צוציא מכרז BOT שבו מי שזיכה יקים ויעביר את התשיות ואת הרכבות ויקנה את התתשיות הורכבות ויתפעל אותם למשך 30 שנה
והוא יקבל את כל ההכנסות למשך 30 שנה בסיום 30 שנה הרכבות וכל התישות וכל התחנות יעברו לבעלותה של המידנה בחינם
הבונוס שיקבל מי שזיכה בפרוויקט הוא בניה של 2 בתי מלון זולים ומרכז מסחרי מתחת לקרקע בתוך תחנות הרכבות
בכל תחנת רכבת הוא יוכל הלקים מרכז מסחרי מתחת לקרקע ולהשכיר את החניות
זה יהיה בניהול למשך 30 שנה לאחר מכן הכול יעבור לבעלות המינה חבינם
בתי המלון יהיו בתי מלון זולים בקצה של כל קו רכבת מטרו
רכתב מטרו היא רכבת בתוך העיר בלבד מקבצה לקצה ומכל מקום בעיר
המדינה יכולה להוציא לכל עיר מכרז במקביל ולכל הארץ
כל עיר גדולה תקבל רכבת מטרו יתכן כל עיר לא צריכים לחכות עוד 30 שנהב כדי שייהו רכבות מטרו בכל מקום בארץ
והמדינה לא חייבת למן את זה הכול יגיע מכסף פרטי
המדינה יכולה לאחר מכן להוציא את כל התתשיות הופעלתה קוום למכירה בשוק הפרטי
וכל חברה שתזכה בזה תוכל הלפעיל רכבת לאזור מסויים ככה המדינה לא ייהו בבעלותה גם רכבות בכלל הכול בידים פרטיות מתחילת הדרך
או לחלופין הםה אלה ישפעילו אותם ואל המדינה וככה לרכתב לא יהיו עובדים אלה יהו עובדים של המפעילים בבלד ולא עובדי מדינה
עובדי משרד התבחבורה יהיו אלה שעורכים בקירוים ברכבות ומפקחים עלהם כמפקחים ואכפים את הנהלים אבל לא יורת מזה
המדינה לא חייבת להיות הבעליםש ל רכבות מטרו או רכבות מהירות או בן עיריוניות
התתשיותש ל הרכבות זה דבר חשוב במקרה של אסון מלחמה או כל דבר אחר אפשר להתמש ברכובת האלה לשינוע סחורות ציוד וחיילים ואפילו טנקים מזה לקצה
בכל הקווים האלה יעברו גם סיבים אופטים וזה יפתח את שוק התקשורת לתחרות
התחנות מתחת לקרקע יוכל למשש כמקלטים לשעת חירום או מקלטים אסטרטגים או מחסנים אסטרטגים או מרכזים מסחרים תת קרקעים בכמו באירופה
כל מדינה חייבת רכבות מהירות רכבות חשמליות וגם רכבות מטרו ופרבריות
כל הכבישים פקוקים ויש יורת מדי מכוניותש מזהמות את הכבישי ומרעילות את האנשים
רכבת בניגוד לזה עוברת מתחת לקרקע חוסכת קרקעות ותשתיות מעל הקרקע איננה מזהמת ויחסית זולה ויכול הלסיע הקף גדול של אנשים בכל זמן נתון
כולם מרוויחים מזה המדינה היזמים והאזרחים
כבר אין מקוםלכבישים וכולם עמוסים וכולם תקועים בפקקים
הגיע הזמן לאסור יבוא של מכוניות רגילות כלל רק מכוניות חמשליות לא מזהמות וגם את זה יאלצו לעצור כי כל הכבישים פקוקים עד אפס מקום
הבעיה שמדינת שיראל מרוויחה מיבוא המכוניות סכומי עתק ולא תרצה לוותר על הבוננזה הזאת
מה לעשות החרדים צריכים עוד מיליארדים יהשראליםה פריירים ימשיכו לממן אותם עד סוף החיים של הישראלים כמובןכי החרדים שגם ככה לא עובדים אל מתפגרים כזה מהר. מתברר שכולם מזקנים בצורה יפה וחיים חיי נצח כמעט כולם מעל גיל 90 בזמן שהממוצע אצל הישרלאים החילונים זה גיל 70
» מיכאלי השפילה את ביטון, והחזירה את גנץ לעמדת האיש המחוזר ביותר בכנסת
» מייסד קרן הגידור הגדולה בעולם: "מזומן הוא זבל - אבל מניות עוד יותר"
» רעידת אדמה בשוק הדיור": הפלונטר הפוליטי מאיים על מאות מיזמי תמ"א 38
» רוסיה פשטה רגל והיא חדלת פרעון באופן רשמי
» יהודי יוצא להורג בגז עצבים בארה"ב למרות שאימו ניצלה מתא הגזים בשואה
» שחיתות במשרד הפנים ומחדלים -שרת פנים אפס 700000 ישראלים ללא דרכון
» שר אוצר כזה גנב ומאפיונר מעולם לא היה בישראל. מחירי הירקות והפירות עולים בלי הפסקה יוקר המחיה מתפוצץ מעלה. ועלות השכירות והדירות עולים
» בזק קורעת לגזרים את סלקום פרטנר הוט.אם אלה לא יציעו 2.5 GBוהעלאה 1GB בסיסים האופטים הם יעלמו משוק הסיבים