לא ברור למה חברת החשמל לא עברה מזמן לשימוש מלא בגז טבעי ובאנרגיה סולארית רוח וגלים במקום פחם.
היה נכון להשאיר את תחנות הפחם אבל ללא שימוש ורק לשימוש חירום אם והיה ומאגרי הגז יפגעו על ידי האיראנים או באסון
מדינת ישראל לא יכולה להסתצך רק על גז טבעי והיא צריכה מגוון גדול של אנרגיות חלופיות ולא מזהמות
כמו הגדלה מאסיבית בשימוש אנרגיה סולארית
אנרגיה מתחנות רוח בגולן
אנרגיה חילופית באמצעות גלי ים
אנרגיות חילופיות וירוקות נוספות
רוב הצריכה של ישראל הייהת אמורה להיות אנרגיה סולארית וגז טבעי במקום פחם
המדינה לא הייהת צריכה להשקיע כלום בנושא והכול היה צריך הלעשותב אמצעות מכרזי BOT
אין בעיה למדינה להוציא עשרות מכרזים לבניית תחנות אנרגיה סולאריות בנגב גם כיום
לא ברור להמ עד היום לא פתחו וות להפקת אנרגית רוח בגולן או אנרגית גלים מול חופי הים של ישראל
אפשר היה גם הלקים חוות להפקת אנרגיה סולארית על הים באמצע הים יש טכנולוגיות שמאפשרות זאת כעת
הורדת המס על הבילו היא טעות קירטית
הממשלה צריכה לנצן אתה ימוש בדלק ובמזהמים ולכ המס צריך להיות גבוהה
אולי אפילו להגדיל אותו עוד יותר ב 100 אחוזים נוספים וזאת לא טעות.
כמו כן לעודד מעבר למכוניות חשמליות שמזהמות פחות
וכן להגדיל את האגרה השנתית על הרכב ואפונועים ומשאיות מוניות ואוטובוסים ב 100 אחוזים לפחות
עידוד לשימוש בתחבורה צבורית שהעקרית שבהם היא הרכבת והמטרו ובזה ישראל מאחרת ומפגרת אחרי העולם.
במקום שישרפו דלק בפקקים אין ספוים ויזהמו את הסביבה ויקלו על הדרך סרטן ראות ועצבים ויגרם נזק כלכלי אדיר למשק בכלל הפקקים
המדינה הייהת חייבת לקדם את תשתית הרכבות במהירות שיא פי 10 ממה שהיא עושה כיום
רוב התקציבים היו רציכים צללכת רק לרכבות מהירות ולרכבות מטרו בכל הארץ ולא רק במרכז הארץ
למה לחכות עשרות שנים למטרו א כבר עכשיו אפשר לעשות זאת במקביל בכל עיר בישראל
אין כל בעיה שממשלת ישראל תוציא מכרזי BOT למימון והקמת תשתיות מטרו ורכבות מטרו כולל התפעול לשהם ל 20 שנה
והכול יעשה בידיים פרטיות כולל התכנון והיזום המדינה לא תשקיע שקל בזה והכול יעשה באמצעות יזמים פרים בנלאומים
כל עיר יהיה בה מכרז וכל אלה יתחרו האחד בשני .וככה המדינה יהיה לה תשתית מטרו בתוך כמה שנים ולא עשרות שנים
ולא יהיו יותר אוטובוסים מזהמים אומוניות מזהמות הוכול הרכבות המטרו והרכבות יעברו מתחת לאדמה עמוק 100 מטר מתחת לאדמה
ככה ישאר גם שטח פנוי למעלה מעל הקרקע היקרה שכבר איננה זמינה וכל התחנות יוקמו בעומק של 100 מטר לפחות
רכבות מטרו צריכות להיות עמוק מתחת לקרקע ולא לגזול שטח מעל הקרע
אין כל בעיה שגם יוציאו מכרזים להקמתם של כיבים תת קרקעים במנהרות 100 מטר מתחת לאדמה עבור מכוניות שלא נראה אותם מעל הקרקע ולא יהמו את הקרקע ואלה יהיו פותחות רק לרכבים חשמלים או לא מזהמים כלל .
אין כל בעה שהמדינה תוציא מכרזים להקמת של כבישים בתוך מנהרות תת קרקעיות שיעברו בכל עיר ואלה ישמשו לכבישים תת קרקעים ויורידו את כל הלחץ של הרכיבם מעל הכבישים כיום אז לא יהיו פקקים כמו שיש כיום .ולא שמנה מה המדינה תעשה היא חייבת להקים כבישים כאלה בכמה רמות
אין כל בעיה להקים קומות של כבישים כאלה מתחת אדמה 100 מטר 200 300 מטר וגם רכבות שעוברות באותה דרך
וככה בכבישים שקיימים כעת לא יהיה עומס או פקקים רכבים חשמלים יוכלו לעבור בהם ולקבל עדיפות
בכסף שיגבה יופנה לקניית תשתיות לרכבות לאילת ולגבול מצרים וגן לקרית שמונה ולגבול סוריה
וכן לגבולות ירדן הרשות הפלסטינאית
הקמת תשתיות מטרו בכל עיר בישראל
מדינת ישראל חייבת להקים תשתיות מטרו בכל עיר בישראל ולא רק באזור המרכז
והיא צריכה לעשות את זה כמה שיותר מהר ובמקביל להקמת תשתיות המטרו במרכז הארץ.
התכנון והרשיונות והקמת הרכבות מטרו דורשים הרבה שנים במקום שנה אחת.
יותר מדי בריורטיה מיותר שעלותה למשק מיליארדים.
למה לחכות שנים ולמה שהמדינה תממן את זה מתקציבה השוטף ?
היא יכולה להקים את המיזמים האלה באמצעות מכרזים BOT לכל עיר בנפרד בישראל
ומי שיקים את המיזים יממן אותו ינהל אותו וגם ירכוש את הרכבות ויפעיל אותו במשך 20 שנה ויהנה מכל ההכנסות
לאחר מכן המיזם יעבוןר בחינם לידי המדינה שתוציא מכרזס חדש לשדרוג וניהול מחדש של התשתיות .
והמדינה לא תוציא שקל על זה מלבד התכנון וגם את זה אפשר להוציא לחברות פרטיות באמצעות מכרזים בשיטת BOT
ומי שישלם זה הזוכים לא המדינה .
אין כל בעיה להפריט כבר כעת רת הרכבות ולא לחכות עוד 20 שנה
עובד הרכבות לא צריכים להיות עובדי מדינה או של חברה ממשלתית
שהכול יצא למכרזים פרטים ושיזמים פרטים יפעילו כל קו כל תחנה רכבת וכל התחזוקה של התשתיות
בשיטות כאלה אפשר להקים כמה קווי רכבות
הקמת קו רכבת מהירה מאוד חוצה ישראל
מגבול מצרים לגבול לבנון וגבול ירדן
הרכבות המהירות יעברו על תשתית נפרדת מתחת לאדמה במהירות שיא כמו TGV בצרפת במהירות בן 400 ל 700קמש
ורכבות אלה יצאו במכרז BOT
הרכבות יוכלו להמשיך מישראל למפרץ הפרסי ולשאר מדינות ערב .
ככה לישראל תהיה יציאה קרקעית למדינות במזרח התיכון ולאפריקה
בשביל מה יש שלום עם ירדן ומצרים אם אי אפשר לנצל את זה
למה לא להעביר רכבות מהירות למצרים ירדן לבנון והרשות
סין רצתה להשקיע ולהקים את התשתיות אבל ארה"ב התנגדה
אבל מכרזים BOT כאלה יכולים להתבצע על ידי מדינות אירופה יפן קוראה גרמניה צרפת ספרד
ככה ישראל לא תסתבך עם ארה"ב ולא עם סין שתומכת באיראן בטרליון דולר תשלומי מקדמות על אספקת נפט וגז.
וכל אלה פועלים נגד מדינת ישראל
אז לפחות בתשתיות לרכבות ורכבות ישראל יכולה להגמל מסין אם האירופים ימלאו את החסר עם ציוד וטכנולוגיה טובה יותר.
יקח יותר זמן זה נכון אבל גם ככה הכול לא יעיל בישראל .
רכבות וטכנולוגיות מצרפת גרמניה יפן קוראה וספרד יותר מתקדמות וטובות בהרבה מאלה של סין .
זה אומנם יעלה יותר אבל גם הסינים יודעים לתת מחירים מאוד נמוכים במכרזים ואז כל פעם להעלאות את המחיר ולסחוט מיליארדים מהמדינה בשיטה הידועה.
יהיה צורך לדרום מהאירופים מחיר סופי וסופני ולהתחייב עליו בחוזה קשוח .
אםלא יעמדו בו ישלמו קנסות כמו שנהוג באירופה .
מבחינת כוח אדם יש מספיק מובטלים בישראל ובאירופה לא חייבים להביא את הסינים גם במקרה הזה
אפשר לשמור את הסינים לבניה של ערים שלמות בנגב אם זה לא יפריע לאמירקאים.
TGV speed record 574,8 km/h רכבת בצרפת טיגיוי במהירות של עד 600 קמש לשעה
הרכבת מסוגלת להגיע ןלמהירות של 700 קמש אבל מבחינה בטיחות מגבילים ל 600 קמש .
צרפת בנתה וממנה למרוקו רכבת מהירה מאוד
למה שצרפת לא תממן לישראל בשיטת BOT רכבת דומה ?
הרי התרפתים מחפשיפם מכרזים בכל העולם ואפשר לתת להם את הרכבות המהירותה אלה
אפשר גם עם הגרמנים שיש לכם טכנולגויה מצוינת או עם היפנים שהם מספר אחד בעולם כיום
למרות שהסינים גם בתחום הזה עשו בית ספר לכל העולם במהירות שיא וביעילות מדהימה הם פרסו רבות לכל מקום בסין .
ברכבות כמו המגלב אפשר יהיה לחצות את ישראל מקצה גבול סוריה ולבנון לגבול מצרים בתוך פחות משעה .
רכרבת כזאת בזמן מלחמה יכולה לקחת כוחות לכל גבולות הארץ במהירות שיא .
בלילה אפשר יהיה הלעביר מטענית ומכולות מהנמלים לכל מקום בישראל
זה יחסוך משאיות דלק סולק ונהגים ועומס על הכבישים וגם יעלה הרבה יותר זול עשירית המחיר
אך מדינת ישראל תממן את כל הרכבות הקלות המהירות והמאות מהירות כולל המטרו לכל עיר בישראל
כולל רכבת מגבלב חוצה ישראל
1.הכול יעשה בישטת BOT מי שיזכה יממן יתפעל יבנה וינהל וירכוש את הציוד וכל הנזקק להפעיל את הקו המיוחד
והוא יפעיל אותה למשל 20 עד 30 שנה וכל ההנכסות ילכו לכיסיו פטורים ממס
2. פטור ממיסים לזוכים במכרזים ל 20 שנה
3. המדינה תספיק את הסבסוס לתחבורה הציבורית לחלוטין .
המדינה לא תשלם יותר לרכבות ואטובוסים והציבור ישלם מחיר מלא
הכסף שהמדינה תחסוך ילך לימימון התכנון לרכבות המהירות מאוד ולמטרו ולשאר הפרוייקטים כולל העברת רכבת לאילת ולקרית שמונה ולכל גבולות ישראל
רכבת מגבלב יכולה לעבור על תשתית מעל הקרע על עמודים מיוחדים .
המימו יבוא מהמדינה הזוכות לכל מדינה יש תקצוב וסבוד פרוייקטים בסדר גודל כזה
רכבת מגבל יכולה להגיע לעלות של 100 מיליארד דולר זה כמובן תלוי במרחקים .
אבל זה מה שעלה להקים רכבת מגבל בן אוסקה לטוקיו למשל .
בישראל יהיו עלויות נמוכות יותר בגלל גודלה של הארץ .
יפ ממנת פרוייקטים כאלה מחוץ ליפן גם סין וגם גרמניה צרפת וכל המידנות באירופה כולל קוראה.
ביטול סבסוד התחבורה הציבורית בישראל והעלת המיסים על הדלק הבילו וכן על אגרות הרכב יחסכו למדינה מיליארדים
ותקציבים אלה יופנו להעברת רכבות לכל הארץ מקצה לקצה וכן להקמת מטרו גם בפריפריה ובנגב ובצפון הארץ ולא רק במרכז
מדינת ישראל איננה רק מדינת תל אביב או מדינת ירושלים
שכל הזמן מקבלים ללא כל סיבה את רוב התקציבים של מדינת ישראל ולרוב גם ללא כל הצדקה.
יהיה הרבה יורת כדאי הלעביר תשתיות ורכבות לפריפריה בכדי לקרב אותם למרכז
אבל גם לאפשר גישה לדרום הארץ ולנגב ולהנגיש אותם לצביור בכדי שיוכלו להגיע לשם במהירות
אדם שגר בדימונה או בירוחים או באילת יוכל לעבוד בתל אביב ולחזור הביתה ברכבת כמוב אירופה
אם ייהו רכבות מאוד מהירות בתוך שעה הוא בתל אביב מאלת .
ואם יהיו רכבות עד לגבול מצרים אז לא תהיה כל משמעות לאיפה אתה גר
מי שיגור בנגב או בגבול מצרים יוכל להגיע גם לתל אביב במהירות או לכל מקום בארץ
זה יוריד את הלחץ על מרכז הארת ומחירי הדיור ירדון
וזה יפתח גם את הנגב וגם את דרו הארץ זהם למעשה רוב המדינה
רוב הקרקע הפנויה לבניה נמצאצ בנגב
במרכז הארץת אין יותר קרקעות לניה כלל
מה שנשאר זה פינוי בינוי מאסיבי
הריסה של בניינים נמוכה קומה גם חדשים שנבנו השנה ובמקומם בניית גורדי שחקים של 100 קומות כי אין כבר קרקע
ובתל אבי לא תהיה בררה מלבד יבוש הים זה יהיה בכל אזור משור החוף כי אין כבר קרקעות פניות
גם אם יבנו בכל הארץ מגדלים של 100 קומות לא יהיה מספיק דירות לדור הבא
ומדינת ישראל צריכה להתעורר
תשתיות בונים לפני שמיבאים עולים חדשים לשיראל
התתשיות של צרכבות וכיבישם ודירות צריכים לחכות לדיירים ואל להפך
בישראל כיום יש מחסור של מיליון דירות ומכאן גם המחירים הגבוהים והחוסר היכלת של הדור הצעיר לרכוש דירה
אם פעם היה 2 מיליון שח לדירה היום זה כבר 4 מיליון שח
אלה סכומים מטורפים בכל קנה מדה וצריכים להפחיד כל אחד
זה צו גירוש לכל הצעירים בישראל
אם לא יהיו דירות זולות ונגישות איה יגורו ?
הדר היחדיה זה להעביר רכבות לנגב ועד לאילת ולקרית שמונה
וגם בקרית שמונה באילת להקים תשעיה מתקדמת ולא רק בתל אביב .
המדינה צריכה לקים תל אביב חדשה בנגב
כמו שמצרים מליזיה איזדוזניה הקימו ערי בירה חדשות
תל אבי תהיה עשירה וזקנה מאוד אם נרצה או לא
בעוד כמה שנים יגירו בתל אביב רק עשירי עולם מיליארדרים עם עור לבן אשכנזים או אפילו לא יהודים בכלל
מהייטק יגיעו רוב הרוכשים של הדירות העתידיות האלה שיגיו למחירים של 100 מיליון ויותר
זה יקרה בתוך שנים ספורות כאשר עשרות מיליארדים מסתובבים בתל אביב ומחפשים השקעות
הם יביאו לכך שיבנו גורדי שחקים לעישירים מאוד בלבד אפילו עשירי ישראל כיום לא יוכלו להרשות זאת לעצמם
י שבונה על דרום תל אביב וכל מה שיש כרגע בתל אביב שיתפקח מהחלום לא תוכלו לגור תבל אביב חיים
לפחות לא בעשור הבא אם לא תהיו מולטי מיליונרים בדולרים ואולי אפילו מעבר לכך
תל אביב בדרך להיות הכי הכי יקרה בעולם בנדלן וביור המחיה היא כבר כזאת
הקבלנים שרבים על כל מגרש וכל בניין בתל אביב הם הגורמים לעלית המחירים
כשמשלמים 500 מיליון שח לקרקקע זעירה של 2 דונם להקמת בניין בתל אביב כמה אתם מצפים שהדירות יעלו שם ?
אין גבול לטירוף לחמדנות ולחומריות .
והשבוע נודע שיזמים רכשו קרקע במיליארד שח בתל אביב על אותה קרקע ולאחר שיהרסו בניינים הם יבנו גורד שחקים של 100 קומות ויותר.
לא ברור אך הם יחזירו את ההשקעה שלהם במחירים כאלה אולי 100 מיליון לדירה ?
יזמי הנדלן כורים לעצמם בורות בהעלאת מחירי הקרקע .
כמה שיהיה יותר יקר תרוויחו פחות ובסוף הבועה תתפוצץ לכם בפרצוף ואתם תעלמו ביחד אתה
Munich to Paris by TGV Duplex high-speed train, 5h47 from €39.90
Japan bullet train 1200km/h world fastest train
Maglev Train 431kph/271MPH Shanghai, China GPS shows speed
רכבת מאוד מהירה בסין יכולה להגיע למהירות של 700 קמש ועד 1200 קמש
הממוצע 431 קמש מהירות מינימלית
» מיכאלי השפילה את ביטון, והחזירה את גנץ לעמדת האיש המחוזר ביותר בכנסת
» מייסד קרן הגידור הגדולה בעולם: "מזומן הוא זבל - אבל מניות עוד יותר"
» רעידת אדמה בשוק הדיור": הפלונטר הפוליטי מאיים על מאות מיזמי תמ"א 38
» רוסיה פשטה רגל והיא חדלת פרעון באופן רשמי
» יהודי יוצא להורג בגז עצבים בארה"ב למרות שאימו ניצלה מתא הגזים בשואה
» שחיתות במשרד הפנים ומחדלים -שרת פנים אפס 700000 ישראלים ללא דרכון
» שר אוצר כזה גנב ומאפיונר מעולם לא היה בישראל. מחירי הירקות והפירות עולים בלי הפסקה יוקר המחיה מתפוצץ מעלה. ועלות השכירות והדירות עולים
» בזק קורעת לגזרים את סלקום פרטנר הוט.אם אלה לא יציעו 2.5 GBוהעלאה 1GB בסיסים האופטים הם יעלמו משוק הסיבים