המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

Latest topics

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

ביטול הקמת שדה תעופה נוסף בישראל טעות נוראית שישראל תשלם עליו מחיר כבד ביותר בעתיד

avatar
geopolitics
SATWORLD SENIOR
SATWORLD SENIOR


Points : 72
Registration date : 06.10.21

ביטול הקמת שדה תעופה נוסף בישראל טעות נוראית שישראל תשלם עליו מחיר כבד ביותר בעתיד Empty ביטול הקמת שדה תעופה נוסף בישראל טעות נוראית שישראל תשלם עליו מחיר כבד ביותר בעתיד

הודעה על ידי geopolitics Wed Oct 06, 2021 12:30 pm

ביטול הקמת שדה תעופה נוסף בישראל טעות נוראית שישראל תשלם עליו מחיר כבד ביותר בעתידשרת התחבורה מבטלת את שדה התעופה ברמת דוד[/rtl]


מרב מיכאלי תעלה בממשלה הצעה לבטל את התוכנית להקים שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל. מיכאלי תקים ועדה שתמצא מקום חליפי, וכן תיבחן הקמת שני נמלי תעופה קטנים










[rtl]
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/h19ugl9nf?ref=ynet

ישראל זקוקה למסילרות רכבות שיגיעו לכל עיר וכפר בישראל ויחצו את המדינה לאורכה ולרוחבה ויגיעו לכל המדינות שיש להם גבול עם ישראל[/rtl]


















[rtl]וכן יגיעו לכל נמלי התעופה ונמלי הים של ישראל.[/rtl]

















[rtl]ישראל גם זקוקה לרכבות מטרו תת קרקעיות מתחת לכל עיר בישראל[/rtl]

















[rtl]ולרכבת פרבריות לכל עיר בישראל.[/rtl]

















[rtl]וכן לרכבות מהירות מאוד לאילת ולגבול מצרים ולקרית שמונה חרמון וכן לירדן סוריה ולבנון.
כל הרכבות האלה לא חייבות לעבור מעל פני הקרקע הם יכולים לפעול עמוק מתחת לקרקע וזה יהיה טוב יותר ובטוח יותר גם במקרה של אסונות ומלחמות הרכבות יעבדו בכל זמן נתון 24 שעות ביממה.[/rtl]


















[rtl]את כל הרכבות ישראל לא צריכה כלל לממן מתקציב ממשלתי אלא להוציא לפועל באמצעות מכרזי BOT[/rtl]

















[rtl]ממן בנה ותפעל את הרכבת למשך 20 עד 30 שנה ללא סבסוד של המדינה במחיר חופשי לאחר מכן הרכבות והתשתיות עוברות לבעלות המדינה בחינם.[/rtl]

















[rtl]ללא כל עלות נוספת.ולאחר קבלתהרכבות והתיתיות מדינת ישראל תוציא מכרזים לשדרוגם בעבתיד ולפעולם בידים פרטיות שוב בשיטות BOT[/rtl]

















[rtl]לא ברור למה מדינת ישראל לא מוצאה את הרכבות למכרזים ומפריטה אותם כעת [/rtl]

















[rtl]זה לא טוב שתשתיות כאלה יהיו בבעלות המדינה וחזקו וועד עובדיםש יכל לסחוט מדינה שלמה [/rtl]

















[rtl]אפשר להוציא כבר בתחילת הדרך את תתיות המטרו וכל קוו המטרו כל אחד מהם יכול להיות מופעל בידי מפעיל אחר או לחלופין שחברה אחת או שניים תפעיל קו מטרו אחר[/rtl]

















[rtl]אפשר שיהיו תשתיות של מטרו מתחת לאמדה עמוק מתחת לקרקע ואלה יוצאו בשיטת BOT ללא השקעה של שקל מטעם מדינת ישראל[/rtl]

















[rtl]והמכרזים האלה יהיו בכל ערי ישראל ולא רק בתל אביב ולא צריכים להמתין עד שיתסיים הפרוויקט בתל אבי אפשר בהחלט להוציא לפועל תשתיות של מטרו בכל עיר בישראל[/rtl]

















[rtl]בשיטת BOT עמוק מתחת לאדמה מי שיזכה יממן יבנה ויתפעל את המטרו באותה עיר ללא כל סבסוד של המדינה במחיר ראלי ורויח גם ליזם ומחרי שגם האזרחים יולכו לעמוד בהם[/rtl]

















[rtl]ככה המדינה תשתמש בכספה ותקציבה לדברים אחרים.כי יש הרבה חברות שכן ירצו להשתף במכרז BOT כאלה[/rtl]

















[rtl]אפשר להוציא מכרז כזה לכל עיר בפרד ובמקביל וגם גם הבניה שלהם תצא לדרך במקביל ואל לחכות שיסייתמו הניה של המטרו בתל אביב או בעריםאחרות בגוש דן[/rtl]

















[rtl]מדינת ישראל עשתה טעות שמלכתחילה לא פעלה ככה כי מזמן היה מטרו בכל עיר בישראל ובחינם ולא היו פקקים ולא זיהום אוויר בכל עיר בישראל[/rtl]

















[rtl]מרגע שיש תכנון של קו מטרו או שאפילו התכנון עצמו ינתן לזוכה במכרז .
מרגע שיש רכבות לכל עיר בישראל וכן רכבות מטרו אפשר לאסור על כניסת רכבים פרטים לתוך הערים ולחייב את הנהגים להחנות את הרכביםב כניסה לעיר ולהשתמש ברכבות מטרו וברכבות פרבריות או רכבות רגילו או מטרונית או כבכת כמו שיש בירושלים.[/rtl]


















[rtl]כל אלה יכולים לתת פתרון מצוין לתחבורה נורמלית בישראל ולא צריכים רכבים פרטים[/rtl]

















[rtl]אפשר גם שהמדינה תגבה כסף לכניסה לערים גדולות גם מהתושבים עצמם מי שירצה להכנס לעיר גדולה ישלם דמי כניסה לכל רכב ודמי יציאה[/rtl]

















[rtl]בכסף הזה המדינה תבנה פרוייקטי תחבורה אחרים בישראל בפריפריה ובכל הארץ.[/rtl]

















[rtl]זה גם ימנע פקקים זויהום של הערים במרכז ישראל[/rtl]

















[rtl]צריך בכלל אלסור על כביסת רכבים לתוך הערים בכדי למנוע זיהום בתוך הערים[/rtl]

















[rtl]איסור כנסיה של רכבים יעודד שימוש בתחבורה ציבורית כמו רכבות ורכבות מטרו ורכבות[/rtl]

















[rtl]ויעודד את הציבור לנסוע ברכבת לעבודה אם זאת תהיה יעלה מהירה ותיה בכל דקה ולא יצטרכו לחכות שעות ולראות שהרבות מעטות ומלאות 
בנוסף הרכבת יכולה גם לחסוך נסיעות של משאיות ואטובוסים שיזהמו את האוויר ויעשו פקקים[/rtl]


















[rtl]רכבות יכולות להויביל במהלך הלילה מכולות וסחורות ומשלוחים בן עיר לעיר ובן הדרום למרכז הארץ [/rtl]

















[rtl]בעתיד זה יאפשר לעבר סחורות מכל העולם דרך ישראל באמצעות רכבות מהריות ולא משאיו ומרכבים פרטים או אוטובוסים[/rtl]

















[rtl]הרכבות יזהמו כמה שפחות ואם יהיו חשמליות או מונעות במימן אז הזיהום יהיה הרבה פחות או כלל לא.
דבר שיבא לבריאות האזרחים וימנע זיהום בכל הארץ וגם ירתום תרומה משמעותית לביראות הציבור .[/rtl]


















[rtl]כרגע כל הארץ מפוצצת בפקקים רבים


מדינת ישראל זקוקה בדחיפות כמו אויר לנשימה ליותר נמלי תעופה בכל הארץ
מדינת ישראל זקוקה גם ליותר נמלי ים בדחיפות.
זה לא רק מסיבה בטחונית  גם במקרה של אסון ורעידת אדמה 
צריכים שיהיו נמלי תופעה ונמלי ים מרכזים שיפעלו ללא כל מגבלה והגבלה 
ואלה יוכלו לשרת גם מטוסי קרב ומטוסים רגילים בכל הגדלים.
אלה נחוצים גם להתפתחותה העתידית של ישראל שכבר מגיעה בקרוב ל 10 מיליון אזרחים


אם מדינת ישראל תהיה מלחמה עם איראן מטוסי הקרב לא יכולו להמריא מהבסיסים שלהם כיום
כי הם יהיו נתונים להתקפות  בלתי פוסקות של טילים רבים על ישראל ועל בסיס צהל ורוב מטוסי הקרב יפגעו 
ולכן מדינת ישראל צריכה להגן על מטוסי הקרב שלה וגם המטוסים האזרחים מתחת לקרקע.
וכן לבנות נמלי תעופה גדולים ובינונים נוספים בערים גדולות
וכל נמלי ים רבים ככל האפשר. בכדי להבטיח רציפות שירות עצמאות למקרה חיום אבל גם תחרות עם נמלי הים של אשדוד וחיפה כיום .
מדינת ישראל גם זזקוקה לנמלי תעופה קטנים בפירפריה הרחוקה של ישראל אלה ישרתו מטוסים קטנים יותר
ונועדה בן היתר לשמש בשעת חירום ולצרכים אסטרטגים.


הערים שמחייבות נמל תעופה גדולים ומרכזים
כל הנמלים ונמלי הים לא צריכים להבנות מתקציבים של הממשלה אלא בשיטת BOT
החברות שיזכו במכרזים .הם אלה שיבנו אותם ויתפעלו אותם  במשך 20 שנה לאחר מכן 
הם יחזרו לבעלותה של המדינה ללא כל תמורה ובחינם
המדינה תוציא אז עוד מכרז נוסף שישדרג אותם ולתפעול נוסף על ידי גופים פרטים למשך 20 שנה נוספות.
המדינה לא תממן ולא תשקיע דבר בנמלים אלה מלבד התכנון של הנמלים שיעשו על דיי אנשי מקצועבהתיעצות עם גורמי תעופה בישראל וגם עם חיל האוויר וכן גופי החירום של מדינת ישראל כולל צהל המשטרה השבכ וחיל האוויר שיגדיר את צרכיו לשעת חירום ולשעת אסון .
כל הנמלים האלה צריכים שטחים להתרחבות עתידית 


נמלי התעופה יכולים וחייבם להבנות מתחת לקרקע ולא מעל הקרקע .זה דבר מאוד חשוב שימשור עלהם מפני התקפות של טילים ואוסנות אווירים אבל גם ישחרר קרקע יקרה רק למסלולים.
אפשר לבנות נמלי תעופה עמוק מתחת לקרקע ומעליהם מסלולי ההמראה אין צורך לבזבז קרקע יקרה על חניות ועל נמלי תעופה ואולמות מרכזי הכול יכול להבנות מתחת לקרקע
כאשר בונים נמלי תועפה ונמלי ים צריך לקחת בחשבו שיהיו רכבות מטרו ורכבות שיגיעו לנמלים האלה חובה 
ככה לא יהיה צורך להגיע אלהם עם רכב
בשעת מלחמה תהיה רכבת מא שותוכל להוביל אספקה של טנקים או מטוסי קרב על רכבות ישירות לבסיסי צהל או למחסנים אסטארטגים .זה יהיה בנוסף לכבישים
רכבות שמחוברות לנמלי תעופה יכולים לשאת עלהם את המשאות והסחורות במהלך הלילה וביום את הנוסעים ככה מנצלים באופן מלא את הרכבות
כרגע בנמל תעופה בן גוריון הרכבות לא מנוצלות כלל לסחורות ומשאות 
אפשר לרכוש קרונות למסע שיבילו את הסחורות מנמל לוד לעבר תחנות רכבת בכל הארץ בלילה ושם יבנו מחסנים אסטרטגים שלינוע סחורות במהלך הלילה הרכבות יובילו את המשאות ומכולות מטען לכל הארץ ומחסנים אסטרטגים בערים שונות בארץ ומשם לחלוקה בכל הארץ
זה בכדי שישראל תהפוך למעצמה לוגיסטית אסורית בעתיד הן בנמלי ים וגם באמצעות נמלי אוויר ורכבות
ישראל יושבת באסיה עם כיוון למדינות המפרץ הפרסי מדינות ערב ואירופה ואסיה 
זה צומת מרכזי חשוב ובעתיד ישראל תהיה מעצה של לוגיסטיקה כלל עולמית שממנה ישנעו סחורות לכל העולם.זה ייצר מאות אלפי מקומות עבודה וכינס למדינה מיליארדים
כרגע אופציה זו לא מנוצלת בכלל בגלל מדינות ערב
אבל טורקיה למשל משנעת מטענים לנמל חיפה ומשם לכל העולםה ערבי כי הם אל יכולים לעבור דרך סוריה
מישראל אפשר לשנע לירדן ולסוריה לבנון ולכל המדינות באזור כולל מדינו באפריקה ולכן ישראל נמצאת במקום אסטרטגי ומעולה להפוך למעצמה בתחום הלוגיבטיקה
אם לישראל הייתה תעלה כמו שיש למצרים או הייתה משקיעה בתעלה כזאת היא הייתה כמכינסה מאות מיליארדי דולרים בכל שנה רק ממעבר של אוניות דרכה אבל מעבר לכך האוניות היו פורקת סחורות בנמלים ורציפים שהיו נבנים לאורך התעלה הזאת ומשם משנעים ברכבות ואויניות לכל העום או דרך האוויר
ישראל יכלה ליות מעצמה לוגיטסית אזורית ואסטרטגית מאוד 
ככה שכל המדינות בעולם היו רוצים קשר דפלומטי ומסרי אתה כי לא יכלו לעשות זאת אחרת
בגלל טפשותם של המפלגות ואנשי העסקים חסרי החזון בישראל
הם תנו לסינים ולאיחוד האמיוריות שמובילים בנושא הזה והם אלה שיקטפו מאות מיליארדי דולרים בנושא הזה
האמירויות וגם סין מכניסים טלריוני דולרים מהעניין הזה בכל העולם 
כל אחת מהם מחזיקה בנמל בכל מדינה אפשרית 
משתלם לסין לבנות נמלי ים גם בחינם רק בשביל הלחזיק אותם לאחר מכן אלה מיצרים מיליארדים
אבל מעבר לזה מדינה שיש לה יכולות כאלה לא יכולים להכנס אתה למלחמות כי זקוקים לשירותים שלה
הדגמה פשוטה 
אם למדינת ישראל יהיו 8 נמלי ים ולפחות 10 נמלים אווירים וכן רכבות למזרח התיכון ולכל המקומות האלה כולל רכבות משא.
ולישראל יהיו צינורות להוביל מים , גז ,דלק,נפט מישראל למשל לקפריסין ולמזרח התיכון כמו שיש לה כעת.
היא תהיה מעצמה בתחומים אלה
כבר כיום לישראל יש צנורות מנמלי הים לכל אורך ישראל עד לאילת עם צינוק הנפט של קצא שיכולים להוביל  ,גז ,מים ונפט לירדן למצרים ולרשות כולל לעזה . 
אלה בעתיד יהיו גם לכייון סוריה ולבנון
אז ישראל תוכל להפוך גם למובילה בתחום הזה .
אוניות של גז נפט יגיעו לנמלי ישראל יתחברו לצנורות ויבילו את הנפט הגז והמים וכל דבר אחר נוזלי לעבר ירדן מצרים ישראל ובעתיד גם לבנון וסוריה.
ואם יהיו הסכמים טובים יותר עם מצרים ישראל תוכל להעביר צנורות כאלה בשטח מצרים עד לסעודיה ומשם לכל מדינות המפרץ הפרסי וכן לכל המדינות באפריקה .
ישראל יושבת במקום אסטרטגי מאוד זה דרך הזהב כי זאת רק ההתחלה ככול שיהו הסכמים אסטטרטגים והסכמי סחר עם המדינות השכנות והסכמים דפלומטים עם יותר מדינות ישראל תוכל להגיע להכנסות של מאות מיליארדי דולרים רק מנושאים אלה .
בניית תעלת מים שתהיה דומה לתעלת סואץ תכניס לישראל עשרות מיליארדי דולרים בשנה ותהיה אסטרטגית מאוד עבור ישראל אירופה והעולם המערבי דבר שיהפוך את ישראל למעצמה אזורית ואחת המעצמות הגדולות בעולם .כי יהיולה יכולות לוגיסטיות.
היכולות הלוגיסטיות יכולות להפוך את ישראל ולהביא לישראל את AMAZON ואחרים
אבל מישראל יכולות לצמוח חברות ענק שדומות לאמזון שמישראל יבצעו הפצה כלל עולמית או כלל אזורית על 3 יבשות .זה יתרון מיוחד ובלעדי שיש רק לישראל
אם ישראל תבנה איים מלאכותים ועלהם כביש עד לקפריסין היא תוכל לרכוש את פריסין בזול מאוד ולהפוך אותה חלק משטחה באמצעות סיפוח.אבל בניית איים כאלה שיכלול גם כביש מעל הים תחבר את ישראל לאירופה וזה יגדיל את הסחור שלישראל והאטרקטיביות של ישראל .
מעבר לכך כל מה שיש בים בן ישראל לקפריסין וכל הקרקעות יהפכו להות בבעלות ישראל
אם יהיה גז או מחצבים או שישראל תרצה להשתדרג בעתידמבחינת קרקעות היא תוכל לעשות זאת
וישראל באופן רשמי תדרך על אדמת אירופה יהיה אפשר להגיע לאירופה גם באמצעות רכבים ורכבות וגם אוניות.ויתרה מזאת ישראל לא תשאר יותר מדינת אי היא תוכל להיות גם חלק מאירופה ולהדיל את הסחר ולהוזיל את עלויות השינוע עבור כל העולם כולל לישראל עצמה.


[size=24]הערים שמחייבות נמלי תעופה

























לוד
לוד להשאיר את נמל תעופה בן גוריון כפי שהוא כנמל מרכזי . 


תל אביב 
תל אביב חייבת נמל תעופה גדול ורציני למטוסים גדולים וכן למטסים קטנים אבל הנמל יהיה חייב לשמש גם מטוסי קרב ומסוקי קרב לשעת חירום ומלחמה.הנמל יבנה על אי שיבנה מול תל אביב כאשר נמל תעופה בן גוריון עדין מתפקד לכל אורך הזמן


חיפה
חיפה -על אי שיבנה מול חיפה 


באר שבע
ביציאה הדרומית מבאר שבע אבל אפשר להסתפק בנמל שכבר קיים כעת בדרום הארץ
 
ירושלים
ירושלים צריכה נמל תעופה גדול ורציני שיבנה בכניסה לירושלים או בלב יער בפרוסדור ירושלים
הנמל חייב לשרת מטוסים גדולים אבל גם מטוסים קטנים, מטוסי קרב ומסוקי קרב וכן לשעת חירום
קרית שמונה*נהריה 
נמל תעופה צקטן בקרית שמונה או נהריה שיוכל לשמש בעת חירום גם את חיל האוויר אבל ביום יום גם מטוסים קטנים יותר [/rtl][/size]






















[rtl]רכבת לאילת [/rtl]




















[rtl]רכבת לאילת זה דבר חיוני למדינת ישראל וצריכות להיות כמה רכבות לאילת ולא רק אחת[/rtl]




















[rtl]רכבת שתגיע לאילת ואף לגבול מצרים תאפשר לישראלים לעתיד להגיע ברכבת מתל אביב למצרים כולל קהיר ובעתיד לכל המזרח התיכון לאירופה ולשאר העולם כולל אפריקה והכל ברכבת .[/rtl]




















[rtl]ישראל תוכל הלעביר רכבת לאילת שעליה ישאו נוסעים ביום ובלילה הרכבת תוכל להסיע סוחורות ומכולות ואף מכולות שמגיעיות לאסיה[/rtl]




















[rtl]הרכבת תחבר למשעה את כל מדינת ישראל במיודח כל חלקה הדרומי ותאפשר לכל אזרח בדרום הארץ להגיע לתל אביב ללא כל צורך ברכב ללא פקקים לאל זהימומם תוך חסכון אדיר למדינת ישראל ונוחות רבה.תיירים יכלו להגיע ישירות נמל התעופה בלוד לאילת בצורה ישירה ברכבת מהירה מאוד.[/rtl]




















[rtl]כל מי שגר בדמונה יוכל לעבוד בתל אביב ללא בעיה בתוך כמה שעות ברכבת אחת הוא יגיע לעבודה או לביתו .[/rtl]




















[rtl]תושבי תל אביב וצפון הארץ יוכלו הלגיע לנפוש באילת בתוך כמה שעות[/rtl]




















[rtl]לכל אורך המסילה יהיו תחנות נוספותש יקרבו את כל הישובים באזור הדרם למרכז הארץ [/rtl]




















[rtl]למעשה מאותו רגע לא יהיה צורך ברכב ויהיה אפשר לקחת רכבת לכל דרום הארץ ועד למרכז דבר שיאפשר גם לתושבי הדרום למצוא עבודה במרכז הארץ ולהפוך.[/rtl]




















[rtl]מבחינה צבאית רכבת לאילת תאפשר לחיילי צהל להגיע במהירות ובובטחיות להגיע לכל הביסי בדרום הארץ במקרה של מלחמה [/rtl]




















[rtl]ויהיה וכבישי הארץ יופצצו הרכבת תמשיך לפעול כרגיל[/rtl]




















[rtl]אם תהיה רעידת אדמה וכל כי הארץ לא יהיו שמישים הרכבת תמשיך לפעול ולתת עוד אלטרניבה או פתרון תחבורתי חובה [/rtl]




















[rtl]את הרכבת לאילת היו רציכיםלבנות כבר עם הקמת המדינה וכל יוםש עובר הוא הספדי למדינת ישראל[/rtl]




















[rtl]רכבת לאילת לא צריכה להבנות מתקציב של מדינת ישראל בכלל[/rtl]




















[rtl]משרד התחבורה צריך להוציא במידי מכרז בשיטת BOT שבעו הרכבת תופרט מתחילהת הדרך[/rtl]




















[rtl]ומי שיבנה אותה יתכנן אותה יעביר אותה ירכוש רכבות וכל הצוד יעסיק כוח אדם יהיו אלה חברות פרטיות שיזכו לבנות והלפעיל אתה רכבת לאילת באמצעות בחרה פרטית ולא המדינה ככה תהיה תחרות גם ברכבות [/rtl]




















[rtl]יש מדינות כמו סין שמתמחמות בתחומים אלה אבל מדינות כמו צרפת וגרמניה והרבה מדינות אחרות כמו קוראה וגם יפן מציעיות רכבות מאוד מהירות כולל בניה שתעמוד גם במקרה של רעידת אדמה ובשטית BOT אם ארה"ב תלחץ  שסין לא תבנה את הקו ולא תפעיל אותו אז יש צרפת יפן קוראה שבדיה ומדינות אחרות שיכולות לבנות את הרכבות במהירות יעילות ובזול כאשר סין תשתתש במכרז זה יהיה גם יותר זול כי האירופים יתחרו גם מול סין[/rtl]




















[rtl]וצרפת וגרמניה ויפן קורואה יכולים לתת תחרות לא רעה לסינים[/rtl]




















[rtl]מה גם שכל המדינותה אלה מחפשותפרווייקטים כאלה בנרות וישראל צריכה להוציא את המכרז הזה עכשיו בלב הקורונה כי הם מחפשות בנרות פרוייקטים וזה יעלה במחיר זול בותר[/rtl]




















[rtl]מי שמתזכה במכרז תממן אתה רכבת ותפעיל אותה והיא גם תזכה לקבל את כל ההכנסות ללא כל בסבסבוס במשך 20 שנה לאחר מכן הרכבת תעבור לבעלות המדינה בחינם כולל התתשיות והיא תוציא אותה שוב למרכרז לצרכי שדרוג והפעלה שונים[/rtl]




















[rtl]משרד התשחבורה לא צריך לממן הוא רק צריך לתכנן ולהוציא מכרזי BOT[/rtl]




















[rtl]המדינה לעולם לא תהיה יעיהל כמו יזם פרטי שמתמחה בתחומים אלה ותמיד יהיה זול גם יעמוד ביעדים ובזמנים[/rtl]




















[rtl]כל מה שהמדינה צריכה לתת זה אישור לבנות ולהפעיל אתה רכבת עם כלה אישורים הוריושנות וזהו[/rtl]




















[rtl] הממשלה לא צריכה לחכות לניסם ולא לבזבז זמן אלא לקבל החלטה לבניה מידית הוצואה מידית למכרז להעברת רכבת לאילת ועד לגבול מצרים[/rtl]




















[rtl]וכן רכבת נוספת שתעבור דרך קרית שמונה עד לגבול סוריה ולבנון  .[/rtl]




















[rtl]רכבות אחרות כאלה צריכות להגיע גם לירדן וגם למצרים סוריה לבנון ולכל המדינות שגובלות עם ישראל ואפילו מעבר לישראל.[/rtl]




















[rtl]הכול בשיטת BOT כאשר המדינה לא מוציאה שקל .[/rtl]




















[rtl]רצוי גם שהרכבות האלה יעברו מתחת לאדמה או שיהיו רכבותמעל האדמה וכאלה מתחת לאדמה ככה לא יבזבזו משאבים יקרים שך קרקע וגם לא יפריעו לנוף אם תהיה התנגדות בטמי איכות הסביבה לאילת תמיד אפשר לעבור מתחת לקרקע וזה אפילו טוב יותר למקרה של אסון או מלחמה זה תמיד יעבוד [/rtl]




















[rtl]יתכן שרכבות כאלה ימוממנו על ידי מדינות המפרץ הפרסי בהם סעודיה ואיחוד האמירויות כי הם ישמשו בעתיד להובת סוחורות לסעודיה ולאימרויות ושאר מדינות המפרץ הפרסי.[/rtl]




















[rtl]יתרה מזאת רכבות אלה יוכלו להמשך בעידן של שלום ולהוביל תיירים ברבות למדינות השכנות קרי מדינות המפרץ הפרסי אפריקה ומדינות ערב.וכן גם לאירופה[/rtl]




















[rtl]הרכבות ביום יובילות נוסעים בלילה יובילו סחורות מכולות ומכוניות וכל דבר.[/rtl]





















[rtl]אלטרנטיבה לתעלת סואץ[/rtl]











ישראל יכולה באמצעות מכרז להוציא מכרז בשיטת BOT שבו ישתתפו מעצמות ומדינות שירצו לבנות תחלה מקבילה לזו של מצרים
המדינה לא תשקיע בזה שקל אלא תתן אישור לבניית התעלה שתכניס לה עשרות מיליארדי דולרים בשנה 
תעלה כזאת גם תעלה עשרות מיליארדי דולרים ויש מדינות רבות שיכולות לבנות תעלות כאלה
המכרז יהיה בשיטת BOT מימון בניה ותפעול של כל הפרויקט למשך 20 שנה או יותר כאשר המדינה לא ממנת דבר 
אם למדינת ישראל תהיה תעלה כזאת זה יתן לה כוח פוליטי רב ויכולות אסטרטגית ביותר כולל השפעה עצומה של המעצמות
כי העולם לא יהיה תלוי יורת במצרים והיא תאלץ להוריד מחירים כי היא תהיה בתחרות מול ישראל
תעלהזאת אפשר לבנות בצורה מהירה באמצעות פיצוצים גרעינים של 70 פצצות גרעיניות קטנות לכל אורך התעלה
או ללופין לחצוב באמצעות הזרמת מי ים וציוד כבד וזה יקח יותר זמן . 
בעבר הייתה תוכנית כזאת לבנות תעלה עוד מאז מלחמת יום כיפור אבל זה מעולם אל יצא לפועל
זה גם יפעיל לחץ על מצרים ותאלץ לתאם עם ישראל בעתיד ולשתף יותר פעולה
סין ארה"ב, צרפת בריטניה שבדיה יפן קוראה יכלה לבנות לממן ולהפעילא תה פרויקט והם יתחרו על הפרוויקט
גם מדינות המפרץ הפרסי ילחמו על הפרוויקט הזה
בך הכול עלות הבניה היא זניחה ביותר גם לאל BOT ישראל יכולה הלרשות זאת לעצמה אבל בשיטת BOT זה יהיה טוב יותר לישראל
הסינים לוחצים לבנית תעלה כזאת שהם יבנו ויפעלו אותה כי זה יעניק לכם כוח והשפעה אסבסולטית על חצי כדור הארץ
כמובן שארה"ב תתנגד שהסינים יעשו את זה ותציעאת עצמה לבד או עם שותפים אירופים כמו צרפת ברניה ומדינות רבות בריאורפה כוללג רמניה שבדיה ספרד איטליה שיכולים לבצע פרויקטים כאלה.פרוייקט כזה יעניין מאוד גם את טורקיה קוראה יפן ומידנות רבותב אסיה.
זה יעניק כוח בלתי רגיל למדינת ישראל שכרגע מצרים סוחטת אותו עד תום וכולם נאלצים לשלם הון תועפות .
אם למדינת ישראל תהיה תעלה כזאת זה יזניק את מדינת לישראל למעמד של מעצמה עולמית
וזה יכניס לה עשרות עד מאותמיליארדי דולרים בשנה רק ממעבר בתעלה זו .   


תעלת סואת מיזם כלכלי כושל של מצרים .
אם ישראל היתה מפעילה תעלה כזאת היא הייהת יותר יעילה ויותר רווחית 






מסילות השלום רכבות לכל המדינות מישראל לכל מדינות ערב המפרץ הפרסי אסיה ואירופה











התחרות על קפריסין





המעצמה הישראלית | עליית ישראל כמעצמה עולמית
avatar
geopolitics
SATWORLD SENIOR
SATWORLD SENIOR


Points : 72
Registration date : 06.10.21

ביטול הקמת שדה תעופה נוסף בישראל טעות נוראית שישראל תשלם עליו מחיר כבד ביותר בעתיד Empty Re: ביטול הקמת שדה תעופה נוסף בישראל טעות נוראית שישראל תשלם עליו מחיר כבד ביותר בעתיד

הודעה על ידי geopolitics Wed Oct 06, 2021 5:19 pm



מדינת שראל השקיעה 10 מיליון שח באישור התווי  הותכון של הרכבת לאילת כבר ב 2013 אל מאז לא עשו שום דבר רציני בנושאבגלל העליות של הרכבת שהם אדירות
חלק טוענים בן 20 ל 40 מיליארד שח
הבעיה היא שמדינת ישראל לא רציכה להשיקע כלום בזה אלא להוציא את זה במכרז BOT מי שיזכה בו ישקיע בינה ויפעיל אתה רכבת לאילת במשך 30 שנה ויזכה בכל ההכנסות של הרכבת 
היא תהיה בבוקר  ובצהריים הוערב עד השעה 23:00 בלילה  רכבת נוסעים ומשעה 23 ואיל רכבת נוסעים שתוכל להוביל גם מכולות מכוניות וסחורות רבות אחרות.
אלה יגיעו מנמל אילת וכן ממפעים באילת למרכז הארץ כמו גם תוצתר שינוע ממדינותע רב והמפרץ הפרסי לעבר נמל אשדוד וחיפה דרך פריקת מטענים במחסן מרכזי בלוד ובתל אביב אשדוד וחיפה 
מטעני מכולות שיגיעו לנמל אשדוד וחלקם גם לחיפה .  
אין ספק ששר התחבורה הטוב ביותר היה ישראל כץ שיקדם את נושא הרכבות והרבות הפרבריות והמטרו כולל נמלי האוויר והים
בזמן כהונתו שנשכה 1 שנים הוא עשה ים של פרוויקטים ועמד על כולם עד שהשילם אותם אבל מאז שעזב את המשרד שום דבר לא זז במשרד התחבורה 
אין רכבת לאילת
ישראל כץ נכשל בדבר אחד מרכזי וזה רכבת לאילת ורכבת לקרית שמונה והחרמון 
צריכים להגיע עם הרכבת לכל הישובים בישראל לחבר את כל הישובים בישראל לרכבת גם ישובים ערבים ובדואים
ולהגיע גם לכל הכפרים
לפחות יכלו להמשיך את הרכבת כל פעם קצ יותר למקום יורת רחוק עד שיגיו לאילת וכל השנה להשקיע בעוד תחנה עד שיגיעו לשם
וכל הרך לפתוח עוד ועוד תחנות עד ההגעה לאילת
כמו גם תחנת רכבת מדה התעופה רמון לאילת 




אלדד תמיר על המחלוקת סביב קו הרכבת לאילת


 ד"ר יעקב שיינין - רכבת לאילת?


    השעה עכשיו היא Sun Nov 28, 2021 12:56 am