המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 32 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -32 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

בנט מתחיל לאכזב ולוקח יועץ כלכלי שהיה לישראל כץ עוד אפס במקום לקחת מומחים

avatar
idiotillustred
satworld newbie

Points : 16
Registration date : 17.07.21

בנט מתחיל לאכזב ולוקח יועץ כלכלי שהיה לישראל כץ עוד אפס במקום לקחת מומחים Empty בנט מתחיל לאכזב ולוקח יועץ כלכלי שהיה לישראל כץ עוד אפס במקום לקחת מומחים

הודעה על ידי idiotillustred Sat Jul 17, 2021 8:55 am

בנט מתחיל לאכזב ולוקח יועץ כלכלי שהיה לישראל כץ עוד אפס במקום לקחת מומחים
יועץ כלכלי לאל ידע ללא ניסון כליל
מה הוא עשה בחיים שלוב כי שייעץ לאחרים?
הוא מעולם אל ניהל חברה מימיו לא עששה שדוםד בר שמאפשר לו ליעץ
יועץ צריך להיות מומחה שבעצמו ניהל חברת ענק והצליח בה ושנתן יעוץ לאחרם ולחברות ענק ולמדינות אחרות ויש לו נסיון
ליועץ הזה אין כל נסיון או ידע בכלום
ליעץ למטרו זה לא יועץ כלכלי לראש ממשלה
שיביאו אנשים צשלמאו ב HARWARD ועשו מהפכות כלכלכיות והם גם חברתים ולא סתם אפסים.
כל אחד יקר לעצמו יועץ למה לא.
ישראל כץ בעצמו היה כשלון ענק כשר אוצר כשר חוץ כפולטיקאי 
הדבר היחיד שהצליח וזה רק באופן מקרי וחלקי זה כשר תחבורה שהוא הצליח לבנות רכבת ותשתיות רציניות 
אבל הכול עלה פי 10ו והייתה שחיות נוראית 
אבל עד ישראל כץ כלום אל הלך לא היה כלום ומאז שישאל כץ נכנס 3 קדנציו התחילו פרוייקטים לזוז ויש רכבת רכבת מטרו ועוד
זה הגדולה של שיראל כץ אפילו אם כולם גנבו אתהמדינה והייתה שחיתות נוראית ומגבו מילאירדים רבים מהמדינה
לפחות יש רכבות יש מטרו
יועצים לרכבת קבלו 800 מיליון שח מהמדינה במקום 60 מיליון שח 
פרוויקט הי אמור לעלות מיליארד שח עלה למדינה 6 מיליארד שזה פי 6 וכל הפוורקטים שהיו במדינה הכול עלה ים של כסף
בנוסף היו גם פרוויקטים כושלים של טיהור מים תחנות כוח גז חשמל וסולארי ותתשיות להובלת גז ועוד 
פרוייקטים כושלים של סיבים אופטים שגם כשלו 
אבל לפחות בפרוויקטים ישראל כץ ידע להוציא אותם לפועל ולבסוף יצאו לאוויר העול ומומשו 
זה אל המצב אתל שאר שרי התחבורה כמו סמוטריץ רגב ואחרים 
הנמלים למשל ונמלי האוויר יש לו השגים לישראל כץ
אבל ניהול כספי וכלכלי זה הפקרות מוחלטת .  

היה עדיף לקחת מומחה לכלכלה מחול שיתווה מדיניות כלכלית
הורדת יוקר המחיה 
הטלת מיסים גדולים יותר על עשירי ישראל והחברות הגדולות מחול שלא משלמות בכלל מיסים בישראל
ביטול כל מגבלות הסחר היבוא והיצור 
ביטל מעמד של יבואן ונציג בלעדי בישראל והבלעדיות בכל התחומים כולל רכבים.
הגדלת המס על רכבים מבוסס סולר ודלק והורדת המס למכוניות חשמליות בכדי לעודד מעבר למכונות חשמליות פחות מזהמות.
הטלת מסי גודש בכל הארץ בכל עיר ולא רק בערים הגודלים
כלומר תשלום של 30 שח חד פעמי לכניסה לעיר בכל שעות היום והלילה
מלבד רכבים מסחרים של הובלת סחורות מוניות ותחבורה ציבורית לא יתנו לאף רכב להכנס לתוך העיר כליל
כרגע ידרשו 30 שח כניסה יומית ותחילה בכל הערים במרכז הארץ 
בן חיפה בצפון לבר שבע בדרום
ככה מכוניות לא יכנסו יותר לערים
הכסף שהמדינה תעשה מהכנסות אלה ילך לתחבורה ציבוורית ורק לרכבת והפרוייקט הראשון יהיה רכבת לאילת 
המדינה תפתח תוכנית וכל הכסף יחסך עד שיגעו לאפשרות הלעביר רכבת לאילת אבל בחלקים
ועל פי כמות הכסף שהמדינה תצליח לאסוף
כל פעם הרכבת תגיע לעיר אחרת עד שתגיע לאילת
ככה המדינה לא תשקיע כלל ברכבת לאילת והכול יהיה מבוסס על אות אגרות גודש
התוכניות האחרות זה שבכסף הזה יממנו מטרו בכל עיר ועיר בישראל תחילה במרכז הארץ ולאחר מכן בכל הארץ גם ביהודה ושומרון ובנגב 
המטרו יהיה בחלקו הגדול תת קרקעי ובחלקו העליון קרקעי עם עדיפות לתת קרקעי בכדי לנצל את המקסימום את הקרקע
המטרה של אגרות גודש היא למנוע זיהום הערים ופקקים בערים
במקום שהנהגים יכנסו לעיר עם מכוניות ויחשפו שעה חניה שאין
אז יקימו חניוני ענקים ליד הרכבות והמטרו ותחנה המרכזית בכניה לעיר משם יחנו אתה רכבים וימשיכו בתחבורה צבורית שתהיה זמינה כל הזמן
ככה נזהם פחות את הערים והנוף וגם את בריאות התושבים והאזרחים
הרכבות פחות מזהמות מאשר מיליוני ררבים שנשנכסים
יהיה צורך גם למצוא תחליף לאוטובוסים ולמיניבוסים ולמשאיות בכדי שגם אלה בעתיד לא יכנסו ליר
אופציה נוספת 
היא לבנות כבישים תת קרקעים עמוק מתחת לאדמה באמצעות טכנולגויה של מנהרות כמו שעושים בכל העולם אפילוב איראן יש להם מפעל שמיצר מכונות כריה של מנהרות כמו שהיסנים עשו עם הרכבות
באמצעות אותה טכנוגלויה יהיה אפשר לכרות כבישים תת קרקעים שלא יכערו את ישראל ולא יראו אותם למעלה בכלל 
הכול יעבור מתחת לאדמה 
במצב כזה המדינה תרוויח את השטחים מעל הקרקע לבניה מגדלי דירות לגובה רב של 80 קומות
ויהיה שטח ירוק ופתוח לאופנים ללא רעש ללא זיהומים
אוציה נוספת למימון היא שהמדינה לא תממן את הכבישים התת קרקעים האלה
ובמקום באת היא תוציא מכרזי BOT לכבישים תת קרקעים בכל הארץ
BOT זה מכרז שבו מיש זיכה יממן את עלות פריסת הכבישים והפעלתם ויתפעל אותו למשך 20 שנה בתמורה הוא יקבל את כל ההכנסות מאגרות הכביש כי הם יהיו פרטים וכל מיש יעלה על אותם כבישים תת קרקים ישלם תשלום חד פעמי על בסיס יומי 
זה כמו כביש 6 אבל תת קרקעי  הכביש הזה יחצה את ישראל לאורך ולרוחב 
והא יהיה חסין מהצפות מים רעידו אדמה וגם ישמש בעת מלחמה ואסונות 
אם יהיה מספיק עמוק באדמה הוא גם יכל לשמש כמקלט מפני פצצה גרעינית או הפצצות של טילים קובנציאולים או טילים כימים וביולוגים
העלות של כבישים אלה אינה גבוהה והיא נמשכת לאורך זמן קצר
מה שצריך להחליט עליו זה גובה ועומק הכבישים בעומק האדמה 
ושיאפשר גם לרכרבים ,משאיות ,אוטובוסים בכל גודל כולל סמטרלרים עם טנקים עלהם לעבור בהם
במצב כזה נשחרר את הפקקים מעל הקרקע במקום לכער את המדינה ולסכן את האזרחים מעל הקרקע 
כל הרכבים יעברו מתחת לאדמה כל המאשיות עם המכולות יעברו מתחת לאדמה לא נראה אותם לא נריח את הזהום ולא נשמע אותם
מעל האדמה הכול יהיה ירוק ובשלב הזה ממשיכים להפעיל אתה כבישים הרגילים מעלמ עד שיהיו מספיק כבישים מתחת לאדמה. 


[size=44]יועץ חדש לבנט: ראש המטה הכלכלי של ישראל כץ[/size]

ראש הממשלה נפתלי בנט מינה את תמיר כהן ליועצו הכלכלי. כהן שימש בין היתר ראש המטה הכלכלי של שר האוצר הקודם ישראל כץ והיה מעורב בכל התוכניות הכלכליות הקשורות במטה הקורונה, במענקים למובטלים ולעצמאים ובתוכניות הסיוע למשק


https://www.ynet.co.il/economy/article/rjd3rqy0o

    השעה עכשיו היא Fri Jul 30, 2021 5:58 am