המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 24 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -24 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

המטרו ורכבות תחתיות ועליות צריכות להיות בכל הארץ ולא רק בתל אביב

avatar
kingolmert
SATWORLD SENIOR
SATWORLD SENIOR

Points : 54
Registration date : 27.05.21

המטרו ורכבות תחתיות ועליות צריכות להיות בכל הארץ ולא רק בתל אביב Empty המטרו ורכבות תחתיות ועליות צריכות להיות בכל הארץ ולא רק בתל אביב

הודעה על ידי kingolmert Thu May 27, 2021 9:44 am

המטרו ורכבות תחתיות ועליות צריכות להיות בכל הארץ ולא רק בתל אביב.
ישראל הייתה צריכה תוכנית מטרו לכל ישראל ולא רק בתל אביב.
התשתית של המטרו הייתה צריכה להיות קרקעית ועמוק מתחת לאדמה 
תשתית כזאת אם הייתה יכלה לשמש להגנה מפני טילים רגילים כימים ובעתיד גם הגנה מפני מלחמה גרעינית
המקומות עצמם יכלו לשמש כאולמות הגנה לשעת חירם גם מהתקפה גרענינית
זה לא היה מיקר בצורה דרסטית את המחיר
המדינה עשתה טעות שהיחא לא אפשרה לחברות ישראל לרכוש ידע בכריה מנהרות והעבירה את הכול לסינים
אסור שזה יקרה חברות ישראל צריכות לקבל ידע וללמות על כריה של מנהרות תת קרקעיות 
וכן לרכוש וליצר מכונות כריה כאלה גם בישראל
הטכנולוגיה עצמה היא אמרקאית
גם לאיראן יש מפעלים לכריה שלח מנהרות קרקעיות 
המדינה לא יכלה להסתמך כל הזמן על סין בכל דבר
אם היה נסיוןם לחברות בישראל הם היו זסוכים במכרזים באירופה ואפריקה לכרית מנהרות כאלה
זה ידע חשוב והמדינה צריכה שיהיו לה מכונות כריה כאלה 
ולחברות פרטיות וממשליות צריכים לרכוש מכונות כריה ולקבלח ידע 
זאת בכדי להחליף את הסינים ושהישראלים יעסקו בכרית מנהרות תת קרקעיות עמוק מתחת לאדמה
כל התשתית של מדינת ישראל צריכה להיות תת קרקעית
ישראל לא מנצלת כלל את הקרקע שמתחת לאדמה 
אפשר להגיע לכירה של קילומטרים מתחת לאדמה 
במקום שהרכבות יעברו מעל לכבישים 
אפשר להעביר את המנהרות במנהרות תת קרעקיות זה ישאיר שטחים ירוקים ולא יהיו זיהומים מעל הקרקע והקרקע תהיה גם פניה 
בנוסף  יהי אפשר להעביר גם כבישים תת קרקעים מתחת אלדמה באמצעות מכרזים 
דבר שישחרר את הכבישים שקיימים כעת או ית עוד אופציה 
כבישים לא חיבים להיות רק עלאים הם יכולים להיות תת קרקעים 

הצעת המחאה ההחברתית בנושא המטרו הרכבות וכבישים ותחבורה
המחאה החברתית הציעה שהמדינה לא תממן את הרכבות כלל וגם לא את המטרו או כבישים מכפסה של המדינה 
אלא תוציא מכרזים בנלאומים של מקטעים ומי שיזכה במכרז יוכל להפעיל את אותו מקטע ולקבל כספים ישירות מהמכרזים כמו שעושים בכביש 6
הזוכה במכרז יקבל לבניה ותפעול עיר שלמה או חצי עיר או כבישים תת קרעקים בתור עיר 
הוא יזכה לתפעל אותם במשך 20 שנה כולל התחזוקה שלהם
המפעיל ינב יתחזק ויפעיל את הכבישים התת קרקעים האלה  
והכבישים האלה יהיו בכל האר בכל עיר בכל ישוב 
במקרה ותהיה מלחמה עדין תהיה תנועה מתחת לאדמה וזה לא ישיע על המדינה בכלום 
אנשים יוכלו לנצל את הכבישים התת קרקעים האלה להגעה לכל מום מבלי להסתכן בילים הפצצות ואך בטיליםג רעינים או כימים
הבניה של הכיבישם האלה תהיה עמוק בקרקע 
ואם בינו אולמות בשביל הרכבות אלה ישמו גם צכמקלטים בעת מלחמה גרעינית כימית ביולוגית או כל מלחמה אחרת
הם יוכלו למש גם לאחסנה בחירום של מלאים וציוד חירום ובלכל כמחסנים לשעת מצוא 
אפשר יהיה גם להתמש בהם כחוות שרתים מתחת לקרקע 
אז אך זה יתבצע ובמימון של מי ?
המדינה תוציא למכרזים כבישים בן ערים שונות מתחת לקרקע 
הכבישים האלה יהיו עמוק מתחת לקרקע ויהו מוגנים מפני נזקי מים הצפ]ות רעידות דמה ועוד 
הכבישים שיוצאו למכרז יבנו במימון הזוכה 
הזוכה גם יפתעל אותם למשל 20 שנה 
הזוכה יקבל לידיו את הכיבישם וכל ההכנסות למשך 20 שנה או עד שיחזיר את ההשקעה שלו בתוספת 20 אחוזים מכלל עלות הפרוייקט .
המדינה לא תשקיע כלום מלבד תכנון הכבישים האלה עם חברות בנלאמויות שהם מתמחות בבנית כבישים כאלה
הכבישים התת קרקעים יהיו מוכנים עבור מכניות המונעות בחשמל בדיזל בדלק וכן בגז ובמימן ובכל אנרגיה עתידית  כולל אנרגית מים
הכבישים האלה יהו פרטים ותת קרקעים והם ישחרוו את הפקקים שנמצאים כרגע על הכבשים הקייימים 
כבישים כאלה יהיו בכל מדינת ישראל בכל עיר ובכל כפר וישוב ויגיעו לכל מקום מקצה לקצה ומקרית שמונה עד אילת 
המדינה צוציא מקטעים של כבישים ב אורכים שונים 
יהיו מכרזים מעיר תל אביב לחיפה תת קרקעי וככה הלאה מעיר לעיר או כמו שעשו בכביש 6 
החברות מישראל יוכלו להתשתף במכרזים אלה 
יהיה על החברות מישראל לקבל ידע מחברות זרות והליות שותפות במכרזיםה אלה בכיד לקבל ידע שלאחר מכן הם יוכלו לבנות כבישים כאלה לבד כולל הכריה 
המדינה צוציא בבת אחת מכרזים ככה שהם כולם יבנו במקביל מתחת לקרקע ולא יהיה צוך לחכות עשרות שנים עד שיבנו 
המדינה לא תוציא תקציבים למנהרות האלה או לכבישיםה אלה 
מי שיממן ויבנה אותם יהיו החברות שיזכו במכרזים והם אלה שיתפעלו אותם
הקרקע תשאר של המדינה כלכל אורך הדרך ולצמיתות והם לא יהיו זכאים לקבל אתה קרקע 
המפעילים יוכלו לקבל בתור בונוס בניה של קניונים תת קרקעים עמוק מתחת לאדמה וממוזגים 
זה ינתן למי שיזכה להעביר הרבה פרויקטים וכבישים
המדינה תקבל לידים שלה לאחר 20 שנה את כל הכבישיםה אלה וצוליא למכרז שוב את הכבישים לשדרוג תפעול תחזוקה לעוד 10 שנהים
ווכ בכל 10 שנים שידרגו אתה כבישים האלה 
כל מי שיעבור על הכבישים האלה ישלם אגרה 
התשלום ילך למי שזיכה בכל מקטע של כביש  למי שנבה ומתפעל אותו ולמי שזכה במכרז .
ככה המדינה תקבל לידיה תשתית של כבישים תת קרקעים שהיא תוכל לנצל אותם בעת מלחמה שעת חירום
והם יהיו גם כבישים ירוקים וישמו לכל מני צרכים כוללה גנה בשעת מלחמה וכן כמקלטים מפני מלחהמ גרעינית כימית ביולוגית או כל מלחמה אחרת
בשטחיםה אלה יהיה אפשר להשתמש גם כשטח אחסון וגם כשתתיות נוספותש ל המדינה 
צהל בשעת מלחמה יוכל הלגיע לכל מקוםב כל מקום בלי לעלות כל הכבישים העלאים ומבלי להסתכן
תהיה גם תחבורה ציבורית תת קרקעית
ואם יהיהו כבישים תת קרעקית בכל מקום אז כל הכביישם העלאים יהיו רקים יהיו רק לאופניים וקורקינם בלבד
לא יהיו זוהיןמים ולא רעש וסף סוף נוכל לראות ירוק מול העניים
המדינה תהיה עם גורדי שחקים של 80 קומות שיעמדו מפני רעידות אדמה הצפות וכל סוג של אסון כולל טילים 
ויהיו כבישים ומחסנים ומקלטים תת קרקעים שאפשר לנצל במקה של מלחמה או כבתי חולים תת קרקעים לשעת חירום 
בהם יהיה ניתן גם שלכן אנשים בשעת אסון או מלחמה או מכל סיבה אחרת
למדינת ישראל חשוב שיהיו תשתשיות כאלה כרגע אין לה בכלל תשתיות כאלה 
חשוב מאוד שחברות ישראליות יהיה להם את הציוד הדרוש הידע הדרוש וישתתפו במכרזים האלה
לא יזכה מפעיל אם חברה ישראלית לא תהיה שותפה אתו במכרזים
ככה החברות מישראל יקבלו ידע וגם הידע והכסף או חלק ממנו ישאר בישראל

בניית רכבות מטרות ורכבתות פרבריות מתחת לאדמה ורכבות ארציות מהירות מאוד מתחת לאדמה 
מדינת ישראל היא מדינה קטנה ללא תשתיות כמעט
מאוד חשוב שלמדינה יהיו תשתיות של רכבות תת קרקעיות 
ככה לא משנה מה קורה מעל הקרקע תמיד תהי תחבורה ציבורית של מטרו תת קרקעי בכל הארץ בכל ישראל
רכבות מהירות לכל חלקי הארץ מקרית שמונה ועד אילת מגבול לגבול 
כל הרכבות האלה צריכות להיות סנוסף לאהל שכבר קיימות כעת
המדינה לא צריכה לממן את הרכבות האלה כלל 
ההמדינה תוציא למכרז לבניה תפעול ותחזוקה של רכבות ומקטעי רכבות למשל 20 שנה או 30 שנה 
מי שזיכה במכרזיםה אלה הוא יכול למכור כרטיסים ישירות לציבור הרחב ולקבל את הכסף לידו 
כל ההכנסות ילכו למפעילים ולאלה שזכו במכרז למשך 20 עד 30 שנה 
מי שיזכה במכררז הוא יממן יבנה ויתפעל את התשתיות והוא גם יקנה מכספו את הקורונות הדרושים [
אלרח שהמדינה תחבר קורונות שיתאימו לתשלליות ולמדינה 
ומי שזיכה יוכל לקנות רק את הקורונות האלה 
המדינה תוציא באופן מידי ובמקביל מכרזים רבים
כל חברה שתזכה תקבל לידיה קן לעיר אחרת או קן שחוצה ישראל 
או קווים מעיר לעיר 
ככה חברות פרטיות הם אלה שינו את הווקים התת קרעקים ימננו אותם וגם יתפעלו אותם
כל העובדים יהיו עובידם של חברות פרטיות ולא של המדינה 
המדינה רק תפקח על הפרויקטים האלה בלבד ולא תממן אותם
כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים ילכו לחברות שיממנו ובנו את התשתיות האלה 
המדינה לא צריכה להשקיע או לבנותב עצמה אלא המפעילים 
זה שוק פרטי ככה לא יהיה מונופול של רכבת
המדינה גם צריכה למכור את רכבת ישראל לגופים פרטים שהם יתפעלו את הרכבות האלה למשך 20 שנה ולא המדינה 
כל העובדים של הרבכבת צריכים להיות עובדים של החברות ולא של המדינה 
המדינה לא צריכה להעסיק עובדים אלא חברות פרטיוטת בלבד 
מי שצריך לבנות לתפעל לתחזק זה בחרות פרטיות
המדינה לא רציכה גם לסבסד כל סוג של תחבורה 
החברות הפטריות ביחד עם המדינה יקבעו אתה עלות של הכרטיסים בהתאם למחיריםב עולם
בישראל זה צריך להיות כמו בחול ולא יותר יקר
אחשי הזוכה במכרז תפעל בנה מימן תחזק והפעיל במשך 20 נה את הרכבות האלה והוא גם קיבל את כל ההכנסות הרוויח עד 20 אחוזים על השקעות
או שתפעל במשך 20 שנה התתשיות יבערו לבעלותה של המדינה 
המדינה תוציא למכרז את התתשיות בכל 10 שנים מי שזיכה ישדרג את התשתיות יתפעל אותם ויממן את כל הפעילות הוא גם זה ישעסיק את העובידם וכו
הכול יהיה בידיים של חברות פרטיות בלבד המדינה לא תחזיק כלום ולא תפעיל כלום
בנוסף כל הקרקע שעליה כל הרכבות בישראל תהיה בבעלות המדינה לצמיתות 
כל מררז לא יתן כל בעלות על הרקע או כל דבר אחר
אפשר גם לתת לזוכה במכרזים עוד בונוס 
הפ יוכלו לבנות מחסנים תת קרקעים בעומק רב יתפעלו אותם ויהנו מהכנסות למשל 20 שנה ולאחר מכן יעבירו לבעלותה מדינה 
אפשר גם שינבו קניונים תת קרקעים מתחת לאדמה ויתפעלו אותם למשל 2 שנה הכול במימון שלהם וכל ההכנסות ילכו אלהם למשך 20 שנה 
זה יהיה בתור בונוס למי שיישתף במכרזיםה אלה אחרי 20 שנה המדינה תקבל לידים שלה את כל הקניונים המחסנים והתשתתיות ללא כל תשלום על הנכסיםה אלה ובכלל.
הכל יפעל בשיטת BOT
כל בחרה בנלאומית שתרצה להתשתף במכרז תאלץ לצרף אליה חברה ישראלית שהיא תקבל ידע ניסון ושהיא תכול לבצע לבד את העבודות האלה
ככה שבעתיד למדינה יהיו חברות שיוכלו ליזום פרוייקטים כאלה לבד ללא חברות בנלאומיות 
תשתית רכבות מטרו תת קרקעיות עמוק מתחת לאדמה צריכים להיות כל מדינת ישראל 

רכבות מטרו מורכבות פרבריות ורכבות מהירות לכל ישראל עליות ותת קרעיות צריכים להיות בכל ישראל מגבול מצרים ועד גבול סוריה ירדן ועוד.
רכבות לא צריכות להיות רק במרכז הארץ
הם לא צריכות להיות ממומנות מתקציב המדינה בשיטת BOT הזוכה במכרזים מממן לבד בונה מתחזק ומפעל את התשתיות ל 20 שנה 
כל ההכנסות הולכות אליו באמצעוטת מכירת כרטיסים בשוק הפרטי 
לאחר מכן התשתיות מועברות לניהול המדינה בחינם ללא כל תשלום.
המדינה תוצא לאחר מכן את כל הקווים לשרדוגים לתחזורה לעוד 10 שנים באמצעות חברות פרטיות בלבד 
המדינה תקבע את מחיר הכרטיס אם יהיו מספר מפעילים אז תהיה תחרות והמחיר ירד ויקבע באמצעות תחרות בשוק הפרטי
המדינה לא תסבסד את התחבורה הצבורית הכול יבנה יממון יתחוזסק על ידי חברות ישראליות וזרות
אפילו התכנון של כל התשתיות יקבע על ידי חברות בנלאמיות שמתמחות בתחומים אלה 
מי שישלם לחברות יהיה מי שיזכה במכרזים המדינה לא תוציא שקל על זה 
המדינה לא תסבסד תחבורה צבורית כלל 
כל מי שיסע ברכב פרטי ישלם אגרה למשרד התחבורה
כל פעם שיעלה על כביטש פרטי הוא ישלם ישרות למפעיל 
כל המכרזים יצאו במידי ובמנקביל ככה שהם יבנו בתוך שנים ספורות
מה שהמדינה צריכה לעשות זה לתת אישורים במידי ולמנוע בקרוקרטיה לבדוק שהתכוניות בסדר והם מתאימות לתקינה בישראל
וכן לבצע אכיפה ופיקוח על כל החברות שיזכו
גם את זה אפשר לעשות באמצעות חברות פיקוח זרות שישיהיו שותפות לחברות ישראל והם יזכו במכרזים
את התשלומים על הפיקוח מי שישחלם זה הבונים המפעלים והזוכים במכרזים
המדינה לא תשלם כלום

אפשר לבנות עשרות קילומטרים מתחת לקרקע אין כל מגבלה 
היום יש טוכנולוגיות שמאפשרות הגעה לעשרות קליומטרים מתחת לקרקע
זה משחרר אדמות רבות מעל הקרקע ואז מדינה מדינה ירוקה בלי זיהומים רעש כלום
אם יש הרבה תשתיות מתחת לאדמה אז אפשר להעביר על הכבישים הקיימים רק תחבורה ציחבורית אופניים קורקינטים 
המכוניות לא יורשו להכנס לתוך הערים כלל ורק תחבורה ציבורת תהיה או אופניים
אז יהיה שקט לא יהי ה רעש לא זיהומים ונקבל בחזרה ירוק מול העניים
הערים יהפכו להיות ירוקות
ישראל תהיה אמסטרדם אופנים תגידו שלום לכל סוגי הרכבים גם לחשמלים


נדרשת רפורמה במשרד התחבורה 
המשרד צריך להתנהל כל הזמן ולמשך שנים רבות קדימה ללא כל תלות בשר המכהן או בפוליטיקה
התוכניות צריכיות להיות ל 20 שנה
המדינה לא צריכה לתחזק לבנות או לממן או לסבסד תחברוה צביורית
המדינה לא ריכה לבנות רכבות רק חברות פרטיות שיזכו במכרזים בשיטות BOT יהיהו אלה שיבנו יתחזקו את הכול
המדינה רק תפקח בלבד וגם זה בצורה מוגבלת כי היו חברות פיקוח פרטיות
המדינה לא צריכה גם הלעסיק עובדים אלא רק חברות הם אלה ישעסיקו אותם
המדינה צריכה להוציא מכרזים בשיטת BOT
מי שזיכה במכרזים הם אלה שיממנו יתפעלו יתחזקו ויהנו מההכנסות למשך 20 שנה 
המדינה לא צריכה להעביר כל פעם מקטע של רכבת אלא כמה במקביל
רכבת צריכה להגיע לכל מקום בישראל גם עלית גם תחתית וגם פרוייקטים נוספים
צריכה להיות גם תששתית של תחבורה ציבורית מעל הים כמו שי בעולם וגם באוורי
כל זה יבוא בהמשך הזמן 
משרד התחבורה לא מנהול כמו שצריך בכלל לא מנהול
צריל אנשים מקצועים ולא מנויים פוליטים
 המנויים הופליטים אם יהיו היו בתפקידים מסוימים ולא יהיו בתפקיחדים של ביצוע ואחרים על רכבות
המדינה לא יכולה לשחק פוליקה בתשתיות 
הפולטיקאים לא צריכים ליצר גובים למקורבים 
בכדי שזה לעולם לא יקרה משרד התבחרוה צריך להיות חכם רזה מתקדם ומופעל עלידי מנהלים מקצועים שזה מה שהם עושים כל החיים 
והמשרדם צצריכים לעבוד ב 3 משמרות ולא כמו שקורה עכשיו
תשתית גם בונים ב 3 משמרות פיקוח גם ב 3 משמרות
שר בכלל אל צריך להתערב בנושאים אלה צריכים לשנות הכול
שהתכנונים יהו מקצועים למשך 20 עד 30 שנה קדימה 
ולא יהיה מכסף צביורי או כספה של המדינה אלא של חברות פרטיות ושוק פרטי
הכול בשיטת BOT
מחיר כרטיס נסיעה צירכה להקבע בתחרות בן מפעילים ועד למחיר מסויים
המחיר צריך להיות נמוך יותר מזה של אירופה כי כוה אדם והעליות בישראל יותר זולות
אם תהיה תחרות בן המפעילים אז תהיה תחרות גם על המחיר והמדינה תפקח שיהיו רכבות כל זמן בכל רגע נתון
אין רכבתב מזן יש קנסות ואם יש חריגות אז מלאים ומעקלים הכול ומבוחרים מפעיל חדש 
הכול מנוסח בחוזה שלא יתן למפלילים לזוז מילימטר והם יהיו חייבם לעמוד בכול הדברים
המדינה צריה ליצר תחרות ולא מונופולים
מה שהמדינה עשתה מאז שנוסדה היא יצרה מונופולים טייקונים ומפשחות עשירות שמתעשרות מקרטלים ומונפולים
זה הפוך ממה שצריך להיותב גלל זה המחירים בישראל של כל מוצר ודבר יקרים יותר מאשר באירופה
וצריך להיות יותר זול מאירופה בהרבה 
אם נעודד תחרות ונפתח את השוק לתחרות המחירים ירדו 
עובדה תראו מה קרה בעולם הסלולר פעם שלמתם מאות שח לחודש היום 50 שח 
זה הבדל ענק התחרות גדלה הקף גדל צהאיכות עלתה ויש יותר מתחרים יותר גווינים וכלם נלחמים בכדי להיות הכי טובים 
מי שיקר לא שורד תראו אך בזק קרסה מול העניים
צריך לתוח את השוק לתחרות בכל דבר 
לבטל את המוג מונופול או נציג בלעדי או יבואן בלעדי אין יורת בלעידות
להיות גמיש יורת בנוזא חוקי זוכיות יוצרים וסמנים מסחרים ולפתוח את כל הארץ לתחרות 
תראו אך רמי לוי הפך להיות גם זול וגם לקח את רוב השוק 
כי הוא היה זול יותר יעיל ויתר וטוב יורת מהתמחרים האחרים
שופרסל מגה התרסקו מי שממשיך לגבות מחירים יקרים לא ישרוד
אם רמי לוי היה מציע מוצרים איכותים מתוצרת האץ כמו ששופסל מציעים הוא היה היום הרשת הגדולה בישראל
רמי לו בתוך כמה שנים הפך להיות מספר 2 בישראל
זה קרה בגלל שזה זול יותר יעיל יותר 
הזול תמיד מנח את היר באמצעות ניהול נכון ותחרות וכסף זול ואשראי הולאוות זולות ותכנון טוב אפשר לנצח 
אם נשארים כל המזן כמו שופרסל מגה ויינות ביתן הולכים על יקר בסוף נעלמים
ישראל צריכה להביא שחקנים זרים מחול חברות ענק שיש להם סופרים בכל העולם
תביאו את הצרפתים האמרקאים הבריטים לישראל והמחירים ירדו לרצפה
מאז שנכזו רשתות בנלומיות המחירים התחילו לרדת 
כאשר יהיו הרב החברות הורבה תחרות המחירים יהיו חייבם לרדת 
נגיע למחירים של אירופה וארה"ב כי אין להם בררה ,מי שיהיה יקר יפשוט רגל 
אלה כללי השוק .
המדינה לא יודעת לנהל לא יודעת לבנו או לפקח את כל זה צריך להעביר לידים של מומחים שיציעו את הדבריםב מחיר זול והם אלה שיבצעו אותם והםג ם ייצרו מקומות תעסוקה 
המדינה לא צריה הלעסיק עובידם בכלל זאת מחלה שצריך להפאות ממנה 
גם עיריות לא צריכות הלעסיק עובדים הכול צריך להיותב ידים של בחרות פרטיות באמצעות מכרזים ותחרות קשה ביותר
ברגע שיש תחרות המחירים יורדים לרצפה 
ברגי שיש מונופולים הגבלים עסקים וקרטלים השירות חרא המחירים יקרים וכולם תקועים
המדינה כרגע עם הרכבת הפכה אותה למנופול וזה מצב מסוכן זה כמו בנמלים
המדינה לא צריכה רכבת ישראל היא צריכה הרבה רכבות והרבה שוק פרטי
תחרות וחיסול מונופולים פתיחת השוק לתחרות הורדת חחירים הגדלת השירות וההצע 
דבר דומה אפשר ליצר גם בשוק הדירות 
המשקיעים נמצאים בדירות בגלל שאין להם השקעות אלטרנטיבות
רק ה BITCOIN כרגע מביא רווחים אדירים כל השאר זה חרטה


https://www.calcalist.co.il/local_news/article/SJK5qynYu
[size=46][rtl]רגב מבקשת לשנות את תוואי המטרו כדי שיעבור בראש העין[/rtl][/size]
[rtl]

אחרי שתוכניות המטרו כבר הופקדו, מתערב משרד התחבורה באופן חריג בשלב ההשגות ומבקש לשנות את תוואי המסילה כך שתגיע עד ראש העין, בה מתגוררת השרה רגב. הארכת הקו כרוכה בעלויות גבוהות נוספות

[/rtl]


נערך לאחרונה על-ידי kingolmert בתאריך Thu May 27, 2021 10:21 am, סך-הכל נערך פעם אחת
avatar
kingolmert
SATWORLD SENIOR
SATWORLD SENIOR

Points : 54
Registration date : 27.05.21

המטרו ורכבות תחתיות ועליות צריכות להיות בכל הארץ ולא רק בתל אביב Empty Re: המטרו ורכבות תחתיות ועליות צריכות להיות בכל הארץ ולא רק בתל אביב

הודעה על ידי kingolmert Thu May 27, 2021 10:20 am

https://www.calcalist.co.il/real-estate/article/rkgwjJ2YO

[size=46][rtl]הפור כבר נפל, אבל העיקר שהשכנים מפרגנים[/rtl][/size]
[rtl]

עלות המטרו מוערכת בכ־200 מיליארד שקל, ולאף אחד אין מושג מאיפה יגיע אותו סכום דמיוני; חפירה עד ראש העין, אזור שמרושת באינספור תשתיות, תגרע עוד כמה מיליארדים מהקופה הציבורית המרוקנת. וחשוב מכך: אחרי שנים של דיונים החליטו שהקו יסתיים בפתח תקווה. העניין סגור

[/rtl]

    השעה עכשיו היא Wed Jun 16, 2021 8:56 pm