המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

Latest topics

» הטרגדיה של ערבי ישראל בכל יום נרצחים 3 ערבים .מה שלא עשתה הקורונה עושים הערבים לעצמם
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 4:40 pm על ידי arabictragedy

» ביבי אז בוא נפרד-Time to Say Goodbye
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 2:51 pm על ידי trojanempire

»  כולם יודעים כשנתניהו ומוזס יפלו הם לא יפלו לבד
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 2:29 pm על ידי trojanempire

» ביבי ניצל את טקס המשואות להשלמת המערכה על התודעה
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 1:34 pm על ידי trojanempire

» שפטל ככה אלי עזור העיף אוי ממעריב ומ103 בגלל שהוא מפחד מנוני מוזס לכאורה
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 1:33 pm על ידי trojanempire

» בקרוב יפורסמו בתקשורת בישראל הפרשות חמורות ביותר .וישראל שכבר ראתה הכול כבר לא תתפלא
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 1:33 pm על ידי trojanempire

» עיתונאים דורשים לפתוח בחקירה נגד עזור ודוד בן בסט ואחרים שקבלו תדרים שעלותם עשרות מיליונים ללא מכרז וללא כל תמורה לכאורה
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 1:32 pm על ידי trojanempire

» העיתונאי והעו"ד יואב יצחק :NEWS1 כיצד נעלמה החקירה נגד קבוצת אלי עזור לכאורה
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 1:31 pm על ידי trojanempire

» האקזיט בשווי 650 מיליון דולר כבר נסגר - ואז גלעד יפת השיק את הרעיון ששבר את האינטרנט
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי EmptyToday at 1:29 pm על ידי trojanempire

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 45 משתמשים מחוברים :: אחד רשום, 0 חבויים ו -44 אורחים :: 2 Bots

arabictragedy


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי

avatar
darkshit
SATWORLD MAGOR

Points : 4352
Registration date : 28.06.09

כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי Empty כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי

הודעה על ידי darkshit Tue Mar 30, 2021 6:27 am

כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר כן מאה אלף דולר לפחות  ל250000 דולר מאתיים חמישים אלף דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי.
זה התשלום לכל מעבר בתעלה כל פעם שאניה תעבור בתעלה היא תשלם את הסכום הזה
נכון זה נשמע הרבה כסף אבל בשביל אוניה זה כלום 
כי עלות הדלק הצוות של האוניה מכפיל את ההוצאות והוא כפול ממה שמשלמים למעבר של התעלה
ככה שעלות המעבר שווה ומפחיתה ב 25 יום את הדרך הממוצעת שאוניה לוקחת להגיע מאסיה לאפרקיה ולאירופה.
הנזק שנגרם לעולם מתעלה סואץ נאמד ב 60 מיליארד דולר לפחות .לא כולל ת ההרשים בעליית מחיר הנפט 
הכנסות אדירות למצרים. ב2020 לבדה הכנסות תעלת סואץ עמדו על 6 מיליארד דולר בשנה רעה יחסית בכל יום עוברות מאות אוניות בתעלה .
עלות בניית תעלה סואץ והישפוץ שלה עלו למצרים 9 מיליארד דולר.
אורך תעלת סואץ הוא 193 קילומטר והתעלה נבנתה לאורך 10 שנים בן 1859 ל 1869
מצרים והעולם הפסידו 400 מיליון דולר בכל שעה שהתעלה לא עבדה.בכל יום עוברים 10 מיליארד דולר של סחרות בתעלה
למעשה למצרים יש 2 תעלות אחת גדולה ואחת קטנה .התעלות היו קיימות מאז הימי הפרעונים אבל הורחבו ב ב1859ו גם  ב 2015
 ב-6 באוגוסט  2015  נחנכה תעלת סואץ החדשה  המקבילה לתעלה הקיימת ואורכה 72 ק"מ.[1]  בכך מתאפשרת תנועה דו-סטרית של אוניות. תקוות המצרים שהתעלה הכפולה תניב הכנסה של כ-13 מיליארד דולר  בשנה התעלה מעסיקה מיליון עובדים במצרים.
כריית התעלה הנוכחית החלה ב-25 באפריל  1859  ונמשכה 10 שנים עד 1869 . הכרייה  נוהלה על ידי חברה צרפתית  בראשותו של פרדיננד דה לספס  עבור ממשלות מצרים וצרפת . על-פי הערכות שונות, כמיליון וחצי פועלים  מצרים הועסקו בעבודות הבנייה וכ-125,000 מהם מתו תוך כדי העבודות, בעיקר מכולרה . החיבור הימי בין מפרץ סואץ  לים התיכון נוצר ב-15 באוגוסט  1869. 

מאוחר יותר מכרה ממשלת מצרים  את חלקה בתעלה לממלכה המאוחדת הבריטית , על מנת להחזיר הלוואות  בינלאומיות.

ב-1888 אמנת קושטא  קבעה שתעלת סואץ[2]  תשרת באופן שווה את כל המדינות גם בזמן מלחמה . ב-1936 בריטניה  ומצרים חתמו על הסכם  שיאפשר נוכחות של הצבא הבריטי  בתעלה למשך 20 שנים.

בעקבות רצונו של גמאל עבד אל נאצר  לגייס כספים  לבניית סכר אסואן , הכריזה מצרים על הלאמת  התעלה ב-26 ביולי  1956 , ואסרה על אוניות  ישראליות לעבור בה. בתגובה, תכננו הממלכה המאוחדת וצרפת  את מבצע מוסקטר  לכיבוש אזור התעלה בתיאום עם ישראל . על פי התכנון המוקדם בין הממלכה המאוחדת וצרפת, כבשה ישראל את חצי האי סיני  ובתוך שבוע הגיעה עד לקו המים. לאחר כניסתה של ישראל למלחמה, פלשו כוחות צרפתיים ובריטיים למצרים על-פי ההסכם, וכבשו חלקים ממנה, כאשר מטרתם הייתה להחזיר לידם את השליטה בתעלה ולהפיל את שלטונו של נאצר. בתגובה, טיבעו המצרים אוניות בתעלה וחסמו אותה ומדינות ערב  שיבשו את אספקת הנפט  לעולם. כהמשך להשתלשלות האירועים, לחצה ארצות הברית  מדינית וכלכלית על הממלכה המאוחדת לסגת ממצרים. לאחר סיום הקרבות הכריז האו"ם  על תעלת סואץ כרכוש מצרים.
במרץ 1959 החלה מצרים להחרים סחורה ישראלית מאוניות שעברו בתעלה.[3]
בעקבות מלחמת ששת הימים  בשנת 1967 , נסגרה התעלה למעבר אוניות. בסיום המלחמה היוותה התעלה את קו הפסקת האש בין ישראל למצרים.
בתקופת מלחמת ההתשה  התנהלו חילופי אש משני צידי התעלה, והוקמו מעוזים  ישראלים כחלק מקו בר-לב  בצידה המזרחי של התעלה.בתחילת מלחמת יום הכיפורים  צלח הצבא המצרי את התעלה לכיוון חצי האי סיני , ובעקבות זאת התנהלו קרבות קשים בין צה"ל  לצבא המצרי. לאחר שצה"ל צלח אף הוא את התעלה לכיוון מערב, התנהלו קרבות קשים משני עברי התעלה. במהלך מלחמת יום הכיפורים נפלו או ננטשו כל המעוזים הישראלים לאורך תעלת סואץ, למעט מעוז בודפשט  שהיה על שפת הים התיכון. כחלק ממבצע אבירי לב , נחסמה התעלה לחלוטין על ידי גשר יבשתי  שנבנה על ידי חיל ההנדסה .
תעלת סואץ נפתחה מחדש למעבר אוניות רק ב-1975 , בעקבות ביצוע הסכם הפרדת הכוחות בין ישראל למצרים  שנחתם ב-1974 , ובמסגרתו נסוגה ישראל משתי גדות התעלה, הוצבו כוחות שמירת השלום של האו"ם  בחצי האי סיני , ולאחר שהתעלה נוקתה והורחבה, היא הוכשרה מחדש לשיט.
ב-30 באפריל 1979 הייתה אוניית צים  א/מ אשדוד, בפיקוד רב חובל קרול מנדלוביץ, האניה הישראלית הראשונה החוצה את תעלת סואץ.השיט בתעלה מתבצע בשיירות ואורך בין 11 ל-16 שעות, כשביום אחד עוברות בה כ-80 אוניות: שתי שיירות מדרום לצפון, ושיירה אחת בכיוון ההפוך. השיירות חולפות זו על פני זו באגם המר  הגדול ובסמוך לעיר קנטרה . מדי שנה עוברות בתעלה כ-20,000 ספינות בנפח מטען של כ-400 מיליון טונות, המהווים כ-10% מתנועת הספינות בעולם. התעלה מאפשרת מעבר ספינות בהדחק  של עד 150,000 טון, עם שוקע  גוף של עד 20 מטר. קיימות תוכניות להעמיק את התעלה כדי לאפשר מעבר אוניות אף בשוקע של 22 מטר בעתיד, דבר שיאפשר מעבר של מיכליות  ענק בתעלה.בשל עלות המעבר הגבוהה בתעלה נעשה שימוש גובר במעבר הצפון-מזרחי , המתאפשר לאחר שקרחונים  נסוגו וכתוצאה מכך פתוח המעבר מספר רב יותר של חודשים בשנה.

כמו כן, אם תיבנה, מסילת הרכבת לאילת  תהיה תחליף למעבר בתעלה
כל אוניה שעוברת בתעלת סואץ משלמת בן 100000 דולר ל250000 דולר בממוצע מינימום למעבר חד פעמי New_Suez_canal_detail 



למה בישראל אין מעבר כזה או תעלה כזאת למה לא עשו תעלה כזאת מול אילת או במקום אחר



    השעה עכשיו היא Fri Apr 16, 2021 4:44 pm