המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 21 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -21 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

המחאה החברתית קוראת להלאים את אל על ולא להעניק לה כל סיוע ולא הלוואות ולפטר את עובדי החברה

avatar
benrfeld
satworld forum member

Points : 101
Registration date : 10.03.20

המחאה החברתית קוראת להלאים את אל על ולא להעניק לה כל סיוע ולא הלוואות ולפטר את עובדי החברה Empty המחאה החברתית קוראת להלאים את אל על ולא להעניק לה כל סיוע ולא הלוואות ולפטר את עובדי החברה

הודעה על ידי benrfeld on Tue Mar 10, 2020 5:03 pm

כדי להבטיח את המשך קיומה: אל על תבקש הלוואה של 700 מיליון דולר

הסכום מבוסס על תחשיבי החברה בתרחיש שבו היא מושבתת כמעט לחלוטין במשך שלושת החודשים הבאים. לפי דרישת האוצר, כנגד ההלוואה תצטרך אל על להעמיד בטוחות להחזרתה

https://www.ynet.co.il/economy/article/Bkker04SL

חברת אל על לא נערכה כראוי בגלל רלשנות של מנהליה ובעליה 
היא הייהת מוכנה לשוק תחרותי וכן לשעת חירום
כאשר הגיע הקורונה החברה קרסה 
אין לה מלאי מזומנים בכדי להמשיך עכשיו היא מתחננת הללואה ומענקים הממדינה 
אבל המדינה אל רציכה לת כל אשראי הלוואה או מעניקם לאף חברה ולאף אדם בגלל הקורונה או המצב
אם אל על בקשיים כרגע אז על הממשלה להאלים אותה ואת צי המטוסים שלה ולפטר את מרבית העובדים של החברה מעל ל 90 אחוזים מהם
ולשמר רק מעטים מאוד בכדי להבטיח קווים ביסיסם של פעם בשבוע ליעדים מסוימים שהם חיונים שהם ייצאו סחורות ויבאו סחורות ועל הדרך גם יטיסו אזרחים 

מדינת ישראל לא צריכה להציל אף חברה 
ממשלת ישראל היא לא בנק ולא חברת אשראי
ככה לא צריכה לפעול חברה שאמורה להיות פרטית או ציבורית כיום
על הממשלה להאלים את החברה בכדי להבטיח שהממשלה ורשות המיסים יקבלוא תה מגיע להם ראושנים
וזה עוד לפני שפיטת הרגל של החברה
הלאמת החברה תאפשר למדינה להחזיק בצי מטוסים חיוני להמשך הטסת נוסעים ומטענים בצורה סדירה ומבצי חירום
אם והיה והמצב עם הקורונה ימשך
המדינה צריכה להלאים את החברה ואת מטוסי החברה
המדינה צריכה להחזיק בבעלותה חברה להטסת נוסעים לאומית
אבל שתתבס על הדגם של החברות הזולות כמו שיש כיום
היום אף חברה לאומית לא יכולה להתחרות בטיסות הזולות ובחרות הזולות שקיימות
אבל כל מדינה צריכה ישיהיה לה חברה לאומית וצי מטוסים בכדי שהמדינה תמשיך לתפקד כרגיל
ולאל על יש צי מטוסים חדש כיום 
על שר הבריאות לחייב את אל על בחיטוי המטוסים שלה אחרי כל טיסה ולכל כיוון
בכדי להבטיח שהנוסעים לא ידבקו בקורוונה 

מדינה צריכה חברה תעופה שמחזיקה בצי מטוסי נוסעים לשעת חירום
ובה יהיו מספיק מטוסים לשעת חירום או מינימום של מטוסי נוסעים אזרחים צי מטוסים מתוחזק ושמור היטב 
בנוסף לכך יהיה צורך גם במטוסי מטען לצרכי יבוא יצוא 
הממשלה תוכל לעזור ליצואנים וליבואנים בנושא הזה אם תחזיק בצי מטוסי תובלה חיונים לצרכי שעת חירום
אלה יוכלו לשמש להורדת מחירי התובלה של החברות הפרטיות שעוסקים במשלוחים
כל מדינה חייבת צי של מטוסי נוסעים ביחד עם מטוסי תובלה
בדרך כל מטוסי נוסעים משמשים גם להובלת מטענים בכל טיסה 
אל על היא חברה מנפוחת שמלמת משכורות עתק לעובדים שלה ובניה לא טוב מנוהלת בצורה גרועה
החברה חולה והקוורנה הביאה את האמת על החברות שפועלות בצורה כזאת אין להם זכות קיום 
במיוחד כאשר יש תחרות נוראית מול חברות זולות במיוחד
המדינה צריכה להלאים את אל על ולהעביר אותה לבעלותה המלאה
לאחר מכן לשנות את מודל החברה במקום חברה עם מחירים יקרים שהיא תהפוך לחברה עם מחזים זולים בכדי שתוכל לשרוד
כל העובדים היא תאלץ לגייס מחדש במשכורות נמוכות יותר ובתנאים מינימלים 
ככה שהיא תוכל להתחרות מול החברות בעולם
חשוב לשמינת שיראל יהיו צי מטוסים שיספיק לטוס לכל היעדים ולפחות ליעדים חיונים לארה"ב אירופה וגם אסיה 
עם ניהול טוב ואחר ומודל אחר אל על תוכל להצליח כי אין מקום לחברות שהיו פעם הם כולם קרסו
היא תוכל הליות חברה ממשלתית או חברה צביורית אבל העובידם יהיו עובדים של חברות כוח אדם ולא עובידם קבועים של אל על
ולא בצורה ישירה 
כל העובדים של אל על יועסקו באמצעו חוזים איישים וכולם יפוטרו לפני העסקה מחדש בותנאים ובמכורות נמוכות יותר

ממשלת ישראל צריכה להחזיק גם מטוסי מטען גם מטסי נוסעים וכן צי של אוניות של יצוא ויבוא מכולות וכן מוצרים חיונים בתפזורת
חייבם הלקים מחדש חברה כמו צים או חברה אחרת ולהתבסס על חרות וכחות השוק 
ולהביא ניהול מודרני ותחרותי 
מנכלים של בחרות לא חייבם היות ישראלים והם יכולים להיות רק כאלה שנהלו חבורת דומות והצלחו אתם והיבאו אותם להשגים
לא יתכן שימנו כל אפס מצו להיות מנכל של בחרה שיכנע לעובדים ואחד שלא מבין בניהול ולא מסוגל לנהל הובחרה תקרוס כל פעם
אל על הייהת מתחרה בחרות שמרוויחות מעט מאוד ועם כרטיסים במחירים מצחקים דבר שלא היה מאפשר כל קיום לחברה
מחרי המתחרים נמכים ב 90 אחוזים מהמהחיר של אל על אז היא תחזיק מעמד בשוק כה תחרותי
במיודח כאשר המנהלים גדלו בהסתדרות עם וועדים שלא חייםא תה מציאות בשוק
התוצאה הם הביאו את החברה לקריסה והביאו על עצמם אסון
הם העובדים אמורים לשרת את החברה ולא את עצמם
בגלל שלא פעלו כראוי ועם ניהול רשלני הם הביאו את החברה לקריסה 
עם משוכורת עתק תנאים ואי יכול  להתחרות בשוק תחרותי 
הכול התרסק להם מולה עניים
אין יותר אפשרות שחברות כאלה יתקיימו
הימים של ההסתדרות והוועדים הגדולים פסחו מהעולם
זה או שאתה מתחרה ואתה הכי זול וגם אתה מרוויח או שאתה לא קיים
לכן הממשלה צריכה להלאים את החברה ואת צי המטוסים שלה לצרף עוד צי מטוסי מטען והלוסיף בהמך עוד מטוסי נוסעים
הלרויד מחירים של כטיסים והליות הכי זולה בעולם
בהתיעלות ועם ניהול נכון היא כן יכולה לשרוד 
אל על תוכל הלביא תיירם לישראל ולהגדיל את התירות לשיראל
אבל זה יקרה רק אם תהיה ממש זלה ותתבבס על מודל החברות הזולות 
כל החברות שמתחרות באל על כבר מזמן פשטו רגל קרסו הממשלות החזיקו אותם לכל אורך הדרל הונישמו אותם הנשמה מלאכותית
התחרות בענף בתעופה הביאה למלחמה של השרדות 
ורק החזק מנצח 
אל על לא השכילה ואל ידעה להתחרות
הכשלוןה וא קודם כל של הבעלים וש המנהלים המנכל וגם של העובידם
החזירות של כולם היא שהביאה אותם לקריסה ולא הקורונה 
הקורונה הורדיה את חבל התליה והחרב על ראשם
אבל הם כבר היו על חבל התליה לפני כן
שלא יספרו סיפורים וישקרו בלי הפסקה 
ככה לא מתנהלת חברה תחרותית שנלחמת על חייה והשרדותה 
ככה מנהלים חזיקים קפיטליסטים ונהתנתנים שחושבים שהכול מותר להם
ושתמיד הממשלה תציל אותם
אז הפעם זה לא יקרה אל על תקרוס והיא תולאם 
הממשלה בסך הכול תזחיר את מה שהיה שייך לה גם ככה
מדינה חייבת להחזיר צי מטוסי נוסעים ומטען היא לא יכולה להתבסס על חברות פרטיות
זה דבר חיוני 
היום אנחנו יודעים עד כמה זה חיוני 
לכן לא תהיה למדינה בררה מלבד להלאים אותה
הממשלה תאלץ להכנס למיטה החולה של אל אל 
אל על חולה בקורונה והיא מאושפת במצב חירום תחת הרדמה מלאה 
כי הוא לא נערכה כראוי ולא ידעה להתחרות
בכדי שזה לא יחזור על עצמו קודם כל להלאים את החברה עם כל המטוסים שלה
שהחברה תפשוט רגל וכל המטוסים יעברו לבעלות המדינה
לאחר מכן הממשלה תקים חברה חדשה ותגייס עובדים צעירים ורעבים ללחם שרוצים לצהליח
והיא תביא מנכל של חברה שהצליחה בתחרות בחול והוא יביא אותה לצמיחה ולהצלחה ויתבסס על הדגמים של חברות הכי זולות בעולפ
רק ככה מנצחים
הכי זול הכי טוב
לאל י יתרון של בטחון שאין לאףחברה 
צי מטוסים חדש
ציוד להגנה מפני תקיפות אוירות יש רק לאל על
טייסם מקצועים בעלי נסיון
ניסון רב שנים בתחום
מה שחסר לה זה עובדים צעירים רעבים ללחם ומנהלים מוצלחים זרים בעלי הניסון שיתבססו על שכר על פי הצלחה
עאם יצליחו יקבלו משכורת על פי מדת הצלחתם בלבד
ואם אפשר ללא משכורת בסיס במקום בסיס שיקחו אחוזים
הצלחתם קבלתם לא הצלחתם יזרקו אותם הביתה
אל על נמצאת כמו לפני עידן הסלולר 
זאת השעה לחסל את העולם הישן ולהכנס בגדול לעולם הקפיטליזם החזירי והתחרותי כל כך

    השעה עכשיו היא Mon May 25, 2020 4:58 am