המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 33 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -33 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ?

avatar
liorgez
satworld manager pro

Points : 5697
Registration date : 14.12.08

האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ? Empty האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ?

הודעה על ידי liorgez Fri Apr 26, 2019 3:43 pm

[size=49]האנשים שמייבאים לישראל אוטובוסים חשמליים לא מבינים למה אנחנו עדיין חולמים על רכבת תחתית[/size]

דורון ודאי, שמייבא את האוטובוסים החשמליים של BYD הסינית, לא זקוק היה לדוח מבקר המדינה על מנת לדעת כמה חמור מצב התחבורה הציבורית בישראל • בראיון ל-G הוא קורא לראשי הערים להקצות עוד נתיבים לאוטובוסים, אבל שיהיו חשמליים, אלא מה

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001283300

מתברר שישראל כץ שר התחבורה יש אויבים מבית ומבחוץ ולא מספיק רק וועד הרכבת 
לימים התברר שיבואני אוטובוסים חשמלים ]פעלו לכאורה נגדו כפי שעולים מכתבות בעיתונים ובתקשורת בגלל שלא אישר להם את האוטבוסים החשמלים.
אותם יבואנים הם טייקונים ועשירי המשק שפעלו ללא ושה נגד שר התחבורה 
כפי שפעלו נגד שר אוצר כחלון שלא נתן לקבלנים להשתולל במחירים הדירות והקפיא את כל הבניה בישראל
שר התחבורה הבין שהאאובטובוסים הסינים זולים יחסית מהאמרקאים והאירופאים אבל אין להם תקינה לא אמרקאית ולא אירופאית
כי הסינים השוק הגדול שלהם זה סין
ולכן הם מוכרים אוטובוסים לא ממוגנים וואפילו סמוכנים בהם הקרינה גבוהה במיוחד
וכל מי שיסע עלהם הרבה זמן סביר להניח שיחלה מסרטן בגלל כמות הסוללות ששי באוטובוסים האלה
נכון שהם לא מזהמים בגלל שאין דלק אבל הם מזהמים בגלל הסוללאותש יאלצו להחליף אותם לפחות פעמים בשנה 
ואלה מזהמים את הרקע והים
בנוסף הזיהום תמיד יהיה במקום סולר יהיה יותר זיהום מתחנות הכוח שמונעסות בגז טבעי במקום בשמש סולארית 
הזיהום יהיה אף יותר גדול הועלות והורוחים יהיו תמיד אצל הטייקונים 
אלה שמרביאים את המשאיות ויסנו את הציבור
תחשבו על אוטובוסים כאלה שעולים באש 
לא ישארו מהנוסעים בהם כל זכר
וישר מי שיאכל אותה זה שר התבחורה שאישר את זה 
והבטריות כשישרפו בוך הערים יהמו את העיר כל מי שינושם את שריפת הבטריות יהיה חולה בסרטן
זה מה שיקרה לכולם לצערנו הרב
יבואנים האובטוסים ירוויחו מיבוא ומיכרת אוטובסים וכנראה גם מהתקנת תחנות התקנה
הטחים עופר ירייחו ביחד עם טייקוני הגז מהטענה הסוללות 
ומי שיספיד זה יהיה האזרח הקטן
כי הוא יסע באוטובוסים מסוכנים לא נוחים וישכולים להביא למותם של מאות אנשים
אוטובוסי כזה שעולה באש הוא גם יתפוצץ וגירום למותם של מאות בני אדם 
לפחות 50 מהם יהיו אלה שבתוך האוטובוסים 
ולכן לשר התחבורה היה זהיר 
למרות כל הפיתויים הוא אישר רק 50 אחוזים 
אבל החזירות הזו שהסינים מוכרים זבל ולא מחיובים לקנות כלום בישראל כנראה בגלל שוחד וכל הפקידים והשרים כולם כנראה שמשוחדים לכאורה
היא חייבת להגמנר
אם סין מוכרת אוטובוסים אז שתחויב ברכש גומלין 
1000 עובדים בהרבת אוטוביסם יכלו הביתה כי לטייקונים מתחשק להפעיל אוטובסים מסוכנים ולגרום למותם של אלפי ישראלים לכאורה 
מי יכל לכבות אוטובוס בוער שיש עליו סוללות בסדרי גודל ובכמות כזאת
נניח אוטובוס כזה נשרף ומתפוץ ברחוב אלנבי 
כל מי שיהיה ברדיו של מאות מטרים הוא ימו במקום
האחרים שינשמו את הגז שיצא מתוך השריפה והסלוואת ימותו בתוך חודשים 
צופים שמאוטבוס בודד אחד ימותו אלפי בני אדם
והזיהום ישאר עדין בלב תל אביב
מי שיפנה את הסוללות והאוטובס השרוף והשאריות גם הוא יחלה בסרטן
יזרקו את זה לים או למזבלה וזה יהם את הקרק
התוצאה עשרות אלפי בני אדם ימותו מסרטן
וכל זה יקרה בגלל ששר התבחורה ישראל כץ התחשק לו להביא אוטובוסים חשמלים מסוכנים לישראל ללא כל תקינה
avatar
liorgez
satworld manager pro

Points : 5697
Registration date : 14.12.08

האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ? Empty Re: האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ?

הודעה על ידי liorgez Fri Apr 26, 2019 3:44 pm

האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ? Vadai-550x413-5.2019423T164025
avatar
liorgez
satworld manager pro

Points : 5697
Registration date : 14.12.08

האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ? Empty Re: האם יבואני האוטובוסים החשמלים פעלו נגד ישראל כץ לכאורה ?

הודעה על ידי liorgez Fri Apr 26, 2019 3:52 pm

liorgez כתב:
[size=49]האנשים שמייבאים לישראל אוטובוסים חשמליים לא מבינים למה אנחנו עדיין חולמים על רכבת תחתית[/size]

דורון ודאי, שמייבא את האוטובוסים החשמליים של BYD הסינית, לא זקוק היה לדוח מבקר המדינה על מנת לדעת כמה חמור מצב התחבורה הציבורית בישראל • בראיון ל-G הוא קורא לראשי הערים להקצות עוד נתיבים לאוטובוסים, אבל שיהיו חשמליים, אלא מה


https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001283300

מתברר שישראל כץ שר התחבורה יש אויבים מבית ומבחוץ ולא מספיק רק וועד הרכבת 
לימים התברר שיבואני אוטובוסים חשמלים ]פעלו לכאורה נגדו כפי שעולים מכתבות בעיתונים ובתקשורת בגלל שלא אישר להם את האוטבוסים החשמלים.
אותם יבואנים הם טייקונים ועשירי המשק שפעלו ללא ושה נגד שר התחבורה 
כפי שפעלו נגד שר אוצר כחלון שלא נתן לקבלנים להשתולל במחירים הדירות והקפיא את כל הבניה בישראל
שר התחבורה הבין שהאאובטובוסים הסינים זולים יחסית מהאמרקאים והאירופאים אבל אין להם תקינה לא אמרקאית ולא אירופאית
כי הסינים השוק הגדול שלהם זה סין
ולכן הם מוכרים אוטובוסים לא ממוגנים וואפילו סמוכנים בהם הקרינה גבוהה במיוחד
וכל מי שיסע עלהם הרבה זמן סביר להניח שיחלה מסרטן בגלל כמות הסוללות ששי באוטובוסים האלה
נכון שהם לא מזהמים בגלל שאין דלק אבל הם מזהמים בגלל הסוללאותש יאלצו להחליף אותם לפחות פעמים בשנה 
ואלה מזהמים את הרקע והים
בנוסף הזיהום תמיד יהיה במקום סולר יהיה יותר זיהום מתחנות הכוח שמונעסות בגז טבעי במקום בשמש סולארית 
הזיהום יהיה אף יותר גדול הועלות והורוחים יהיו תמיד אצל הטייקונים 
אלה שמרביאים את המשאיות ויסנו את הציבור
תחשבו על אוטובוסים כאלה שעולים באש 
לא ישארו מהנוסעים בהם כל זכר
וישר מי שיאכל אותה זה שר התבחורה שאישר את זה 
והבטריות כשישרפו בוך הערים יהמו את העיר כל מי שינושם את שריפת הבטריות יהיה חולה בסרטן
זה מה שיקרה לכולם לצערנו הרב
יבואנים האובטוסים ירוויחו מיבוא ומיכרת אוטובסים וכנראה גם מהתקנת תחנות התקנה
הטחים עופר ירייחו ביחד עם טייקוני הגז מהטענה הסוללות 
ומי שיספיד זה יהיה האזרח הקטן
כי הוא יסע באוטובוסים מסוכנים לא נוחים וישכולים להביא למותם של מאות אנשים
אוטובוסי כזה שעולה באש הוא גם יתפוצץ וגירום למותם של מאות בני אדם 
לפחות 50 מהם יהיו אלה שבתוך האוטובוסים 
ולכן לשר התחבורה היה זהיר 
למרות כל הפיתויים הוא אישר רק 50 אחוזים 
אבל החזירות הזו שהסינים מוכרים זבל ולא מחיובים לקנות כלום בישראל כנראה בגלל שוחד וכל הפקידים והשרים כולם כנראה שמשוחדים לכאורה
היא חייבת להגמנר
אם סין מוכרת אוטובוסים אז שתחויב ברכש גומלין 
1000 עובדים בהרבת אוטוביסם יכלו הביתה כי לטייקונים מתחשק להפעיל אוטובסים מסוכנים ולגרום למותם של אלפי ישראלים לכאורה 
מי יכל לכבות אוטובוס בוער שיש עליו סוללות בסדרי גודל ובכמות כזאת
נניח אוטובוס כזה נשרף ומתפוץ ברחוב אלנבי 
כל מי שיהיה ברדיו של מאות מטרים הוא ימו במקום
האחרים שינשמו את הגז שיצא מתוך השריפה והסלוואת ימותו בתוך חודשים 
צופים שמאוטבוס בודד אחד ימותו אלפי בני אדם
והזיהום ישאר עדין בלב תל אביב
מי שיפנה את הסוללות והאוטובס השרוף והשאריות גם הוא יחלה בסרטן
יזרקו את זה לים או למזבלה וזה יהם את הקרק
התוצאה עשרות אלפי בני אדם ימותו מסרטן
וכל זה יקרה בגלל ששר התבחורה ישראל כץ התחשק לו להביא אוטובוסים חשמלים מסוכנים לישראל ללא כל תקינה

מה זה שווה ליבא אוטובוסים שאין ללהם כביש מיוחד משלהם
מה זה שווה לסבסד תחבורה ציבורית בכלל
למה שהאזרחים לא ישלמו את מלוא העלות של התבחורה הציבורית וככה יסעו פחות 
המדינה במקום להשקיע בנוסעים תשקיע בבנית דרכים שיקלו עומסים
היא לא צריכה להשקיע באוטוביסם 
אבל היא יכולה לחייב אוטובסים חדשים לכל קן תחבורה
אוטובוס חדש ותקין שלא מהם כלל ושיסע יותר קילומטר מאשר 200 קילומטר כיום
אוטובוסים חשמלים נוסעים בן 200 250 עד 300 קילומטר בלבד
הם בנויים מחומרים מאוד קלים
כל תאונה קטנה תצביא למותם של כל יושבי האוטובוסים במיודח אם מדובר באוטובוסים סינים
עלות אוובוס סיני היא רבע מעלות אוטובוס אירופי או אמרקאי או יפני קוראני 
אפילו אם היבואנים גונבים ומוכרים בעושק המחיר לא מגיע לחצי 
אפילו אם הם צריכים לשלם הרבה שוחד לפקידים במשרד התחבורה בכדי ליבא את האוטובסים המסוכנים האלה 
למה שלא יביאו מגרמניה ארה"ב יפן קוראה 
לכל אלה יש להם אוטובוסים חשמלים
למה סין ? הסינים כיום לא זולים במיוחד ולא אכפת להם מבטיחות
וגם לא אכפת להם מחיי הנוסעיםב אוטובוסים האל
נהגי האוובסים שיסעו הרבה באוטובוסים יחלו בסרטן זה בטוח
אבל כל מי שיסע כמה ימיםב רציפות בראוטבוסים גם הוא יחלה בסרטן
כי הבטריות היסני ישנות וחזקות ובעלי טנכולוגייה ישנה ומזהמת ולא חדשה
שייבאו אוטובוסים של מרצדס לדוגמא מגרמניה וממדינות אחרות יביאו דוגמאות ינסו אותם
יתנו לנוסעים לנסוע בהם והם יגידו את חוות דעתם
כל אוטובוס סיני יכול לנוע רק 4 שעות זוהו בגלל הסולוות 
אי אפשר להטעין מחדש אפשר לסנוע רק 4 שעות ביוםא ו ב 24 שעות
ולא יותר מ 200 קילומטר בכל נסיעה 
ההטענה זה 4 שעות מינימום 
מי הפרייאר שיקנה אוטובוס כזה

    השעה עכשיו היא Wed May 19, 2021 6:16 am