המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 25 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -25 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים

avatar
kiryat8
SATWORLD MAGOR

Points : 4064
Registration date : 28.05.10

תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים Empty תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים

הודעה על ידי kiryat8 Thu Mar 14, 2019 7:56 am

תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים"
דו"ח מבקר המדינה מקדיש 100 עמודים כדי להסביר לנוסעי האוטובוסים במטרופולין ת"א מדוע הם צפויים להמשיך ולעמוד בפקקים בשנים הקרובות: "משרד התחבורה לא קידם הקמת נתיבים ייעודיים". וגם: הרכבת הקלה בירושלים לא עומדת בזמנים - וזמני הנסיעה במטרונית של חיפה רק הלכו והתארכותקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים Aq
avatar
kiryat8
SATWORLD MAGOR

Points : 4064
Registration date : 28.05.10

תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים Empty האם ראש הממשלה וגדעון סער פעלו ביחד נגד ישראל כץ לכאורה?

הודעה על ידי kiryat8 Thu Mar 14, 2019 7:59 am

תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים 86תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים 3_(2)תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים 13תקועים בלי נתיבים: "נוסעי האוטובוס בת"א ימשיכו לעמוד בפקקים 12
האם נתניהו וגדעון סער משתפים פעולה נגד ישראל כץ ?
זה כבר לא סוד בחודשים האחרונים יש גל חזק נגד שר התחבורה
זה החל מאז שהוא הודיע על ההתמודדות שלו על ראשות הממשלה מטעם הליכוד
זה התגבר מאוד מאז שאשתו של ישראל כץ אמרה בראיון בטלוויזיה 
למה שגדעון סער יהיה ראש ממשלה 
על מה על רפורמה ברכבות?
מאז נחצו כל הקויים בן אשתו של ישראל כץ לבן אשתו של גדעון סער כאשר שרה נתניהו נהנית מהמחזה 
נתניהו התחיל הלבין שהוא תחל מישראל כץ מתוך הליכוד ומגדעון סער שרצה לחזור
גדעון הבין שהבעיה האמיתית אחרי נתניהו זה ישראל כץ ונסיה לנטרל אותו בכל דרך אפשרית
גם ישראל כץ לא נשאר פייראר 
עבר מעט זמן ואז החלו כתבות קשות על מצב התחבורה בארץ
פתאום כל התקשורת נזכרה כמה מצבה של התחבורה קשה
פקקים בכל מקום
מחסור בכבשישים בקרונות וברכבות 
הרבה תאונות 
כולם תקועים בפקקים בכל מקום
אנשים תקועים בפקקים
המדינה מפסידה בכל שנה לפחות 15 מיליארד שח מכל הפקקים האלה
הרכבות כל הזמן שביתות והם לא מגיעות בזמן
אין מספיק נהגי קרונות 
במקום שיפעילו אתה רכבת באמצעות זיינים פרטים הרכבת מופעלת על ידי המדינה שזאת טעות
המדינה הייתה צריכה להוציא למכרז את הפעלת כל הרכבות על ידי חברות בנלאומיות זרות 
המידנה גם הייתה צריכה להפסיד את הסבסוד בתחבורה הציבורית
שהנוסעים ישלמו את המחיר האמיתי והמלא 
ואת הכסף שנחסך ישקיעו בתשתיות ברכבות וכן בקרובונות בכבישים בתחנות חדשות
וכן בהעברת מסילה שלישלית ורביעית בכל הארץ
בכדי ךפתור את בעית הפקקים ורכישת עוד קרונות רכבות ועוד מסילה ועכן העברת קו לאילת ולקרית שמונה ומסילה רביעית
המדינה צריכה להשקיע 100 מיליארד שח
לא ברור למה המדינה מסבסדת את הרכבת והתחבורה הציבורית 
שלא תשקיע בזה שקל שהנוסעים ישלמו מחיר מלא
הכסף של הסובסידות ילך על תשתיות ולא ינתן לחברות תחבורה ציבורית 

המדינה יכולה להוציא עוד 2 מסילות ארציות בשיטת BOT
הזוכים יבנו את כל התשתיות ויפעילו אותם בעצמם במשך 15 שנה ללא כל סיבסוד והם יקבלו את התמורה המלאה עד שיקבלו ת כל השקעתם בתוספת 20 אחוזים לפחות .

המדינה יכולה להוציא קווים בישטת BOT לאילת ולקרית שמונה שיעברו דרך כל הנגב וכל צפון הארץ בכל הישובים כולל ישובים ערבים
הדבר יחסוף מיליוני מכוניות על הכבישים שכרגע הם מיותרים

המדינה יכולה להוציא עוד קווים לתחבורה ציבורית בשיטת בוט ואלה יפעילו קווים כל 5 דקות על השעון 
קווים בכל עיר לכל מקום ביום בלילה 
קווים לכל הארץ ביום ובלילה 
משעה 12 בלילה הקווים יהיו כל 20 דקות 
כל האוטובוסים יהו חשמלים בלבד וככה נוריד את הזוהם מתוך הערים ובכלל בכל הארץ. 
המדינה לא תקצה אגורה לנושא הזוכים יפעילו הכול על חשבונם והם יזכו לקבל הכנסות ממכירת הכרטיסים 
המדינה תקבע את מחיר הכרטיס באמצעות מכרז מי שיתן מחיר הכי נמוך יזכה 
כמובן שכל האוטובוסים שיזכו יהיו אוטובוסים חשמלים לא מזהמים ושקטים 
הזוכה ילאץ לעמוד בלוח זמנים מדוקדק ויחיב הוצאת כל 5 דקות אוטובוס .
אוטבוסים בן עירוניים ועירוניים יהיו בכל הארץ גם בשבתות וגם בחגים 
אבל אל בישוים חרדים או שכונות חרדיות .
כל איחור או אי הגעה לתחנה יגרוור קנסות כבדים ונקודות
כל אי שביעות רצון מצד החברה הזוכה יביאו לנקודות רעות
אם הזכיין יקבל מעל כמות נקודות רעות זה יעבור לידי זכיין אחר . 
בכל שנה תבחן מחדש הזכיה של החברה ותעשה בדיקת שביעות רצון 
אם הניקוד יהיה טוב היא תוכל להמישך
עם ניקוד רע היא תקבל קנסות ולא תוכל להמישך
המדינה תפריט את כל קווי האוטובוסם בכל הערים בארץ ובכל עיר לכל מקום
כל האוטובוסים יהיו פרטיים 
בנוסף לכך המדינה תוציא מכרזים בתוך הערים של מיניבוסים חשמלים 

מיניבוסים חשמלים של מוניות גדולות בכל עיר 
כל קוו מונית מיניבוס יהיה חייב לצאת בכל 5 דקות עד השעה 12 בלילה ללא הפסקה
כל המנויות יהו חייבים להיות מוניות חשמליות בלבד 
כל איחור או יצאה של מונית תגרור קנסות
לא תהיה כל סובסידיה מטעם המדינה לקיים אלה או למוניות אלה או לאף גוף תחבורה או שיטת תחבורה 
הנוסים ישלמו מחיר מלא 
הזוכה במכרז להפעלת כל קו יבחר על ידי כך שיציע את המחיר הכי נמוך תוך עמידה בקרטריון מנימלי חובה 
רק לאחר שבדקו שהוא עמד בקרטריון המלא הוא יוכל לגשת למכרז 
הזוכה יציע את המחיר הנסיעה הכי זול וזה יהיה מחיר הנסיעה
המדינה לא תממן ולא תסבסד כלום

הקמת תחנות בכל הארץ לאוטובוסים ומניות 
המדינה תוציא מכרזים של הקמת תחנות ממוחשבות עם פרסום והם יהיו סולאריות עם אינטרנט 
כל תחנה תכלול לוח זמנים עם חשמל סולארי 
יהיו בהם כל הקוו ולוחות זמנים
בנוסף יהיה מדע מטעם העירייה וכן מדע ממשרד התחבורה ועוד
הזוכים בהקמת התחנות האלה יזכה לקבל ולהפעיל פרסום על התחנות ל 5 שנים 
לאחר 5 שנים התחנות יעברו לבעלותו של משרד התחבורה וזה יוצתאי מכרז לתפעול ושדוג התחנות האלה
הכול יההי על חשבון המתפעלים של התחנות 
אחרי 5 שנות תפעול הראשונות המדינה גם תקבל נתח ממחזור הפרסום בכל התחנותה אלה 
כל הכסף ילך לקרן של משרד התחבורה שתהיה קרן חירום 

המדינה תתכנן  ותציא למכרז בשיטת BOT עוד 4 כבישים ארצים נוספים בשיטת בוט בסגנון כביש 6 
הזוכה יקים את הכביש על חשבונו ויפעל אותו במשך 15 שנה לאחר מכן זה יעבור לבעלות המדינה 
המדינה תוציא מכרז חדש שבו הזוכה יקבל את הכביש ל 5 שנים אבל ישדרג ויתחזק אותו על חשבונו 
בנוסף המדינה תקבל אחוזים מכל המחזור של הכביש הכף יתווסף לקרן חירום שמשרד התחבורה יקים


הקמת כבישים שניים בשיטת BOT
הדמינה תוציא למכרז כבישים חדשים בשיטת BOT
כל הכבישים שיצאו יהיו בכל הארץ מעל הכבישים הקיימים על גשרים 
הזוכה יעביר גשרים מעל כבישים קיימים ככה המדינה תחסוף שטחים 
יהיה אפשר להקים בישטה זו קומות של כבישים בכל הארץ במקום רק כביש אחד וה יחסוך הרבה כסף
הזוכה יפעיל את הכבישים במשך 15 שנה לאחר מכן הכבישים יעברו לבעלותה של המדינה 


הפרטת הרכבת 
המדינה תוציא למכרז את הקמתם של 4 מסילות חדשות ארציות בשיטת BOT
הזוכים בהעברת המסילות והרכבות יקבלו את תפעול הרכבות למשך 15 שנה לאחר מכן הבעלות תעבור לידי המדינה.
המדינה לא תסבסד בשקל את הרכבות 
כל העובדים יהיו עובדים של המעיל ולא של המדינה 
למדינה ומשרד התחבורה ולרכבת לא יהיו עובדים אלה יהיו עובדים של הזכיין בלבד
כולל כל העובדים בתוך תחנות הרכבת האבטחה וכל אלה שיעבדו שם
ככה זה לא יעלה למדינה שקל והיא תוכל להוציא מכרזים כאלה באופן מידי 
אפשר יהיה להפעיל כמה מככרזים בו זמנית וזה לא יפריע למהלך התיקן של הרכבות 
המסילות החדשות ייהו חשמליות ויפרסו בכל הארץ
המסילות החדשות יבנו על גבי גשרים מעל מסילות קיימות ככה יחסך מקום בהעברת המסילות 
השיטה תהיה קומות של רכבות בשיטה של מסילה שמעילה יש גשר ועל הגשר יש מסילות 
ככה המדינה תחסוך מקום לפריסת תשתיות של מסילות 




הוצאת מכרזים של רכבות עירונות 

הפרטת הרכבות עירוניות
מתחילת הדרך הרכבת הבן עירוניות והרכבות העירניות קרי מטרו לא יהיו בבעלות המדינה או חברות שבבעלותה מדינה 
אלה יוקמו ויותפעלו באמצעות מכרזים על ידי חברות פטריות ישראליות או בן לאומיות 
המדינה תוציא למכרזים את הקמתם של 100 מסילות חדשות בתוך 100 ערים בישראל בשיטת BOT
הרכבות יוקמו על גבי גשרים או שיהיו רכבתות מתחת לאדמה או רכבות רגילות כמו שיש בירושלים .
הזוכים בהעברת המסילות והרכבות יקבלו את תפעול הרכבות למשך 15 שנה לאחר מכן הבעלות תעבור לידי המדינה.
המדינה לא תסבסד בשקל את הרכבות הערוניות להלן מטרו  
כל העובדים יהיו עובדים של המפעיל ולא של המדינה

כל הנאמר כאן הוא לכאורה

    השעה עכשיו היא Wed May 19, 2021 5:57 am