המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 34 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -34 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 2982 בתאריך Sun Sep 22, 2019 2:04 am

עיתונאים רבים שואלים: למה לשר התחבורה יש הרבה חשיפה בידיעות אחרונות YNET ובמעריב מה הסיבה ?

avatar
rami45
SATWORLD SENIOR
SATWORLD SENIOR

Points : 4185
Registration date : 25.12.09

עיתונאים רבים שואלים: למה לשר התחבורה יש הרבה חשיפה בידיעות אחרונות YNET ובמעריב מה הסיבה ? Empty עיתונאים רבים שואלים: למה לשר התחבורה יש הרבה חשיפה בידיעות אחרונות YNET ובמעריב מה הסיבה ?

הודעה על ידי rami45 Sat Dec 22, 2018 10:50 am

עיתונאים רבים שואלים: למה לשר התחבורה יש הרבה חשיפה בידיעות אחרונות YNET ובמעריב מה הסיבה ?
העתונאים מתעניינים בחשיפה הגדולה מאוד של שר התחבורה ב YNET ובראינות הרבים שהוא נותן שם
כולל לחשיפה במעריב ובמקומות אחרים .כולל בתחנות רדיו
ועד לפני מספר חודשים כל החשיפה הצקשורתית של שר התחבורה ישראל כץ הייתה חיבוית .
אך זה קורה בזמן שבאותו זמן ממש היו מחדלים רבים בתחבורה וברכבת 
כל התקשורת באה בטענות לחשיפה גדולה של ראש הממשלה נתניהו אבל לחשיפה העצומה של שר התחבורה במעירב וב YNET ובמקומות אחרים זה בסדר? 
עיתונאים רבים שואלים: למה לשר התחבורה יש הרבה חשיפה בידיעות אחרונות YNET ובמעריב מה הסיבה ? 250px-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C_%D7%9B%D7%A5





החשיפה הלישית של שר התבחבורה הגיעה רק אחרי ששר התבחורה ישראל כץ הודיע על התמודדותו על ראשות הליכוד וראשות הממשלה 
ואסז כ התקשורת התנפלה עליו בלי רחמים מלבד מעריב .
הדברים מאוש פשוטים לבדיקה אפשר לעשות חיפוש ב YNET וגם במעירב ובידיעות אחרוות ולבדוק 
אפשר לבדוק כגם כמה תקציבים הועברו מתקציבי הפרסום של משרד התבחבורה והמודיעין ל YNET ולמעריב 

אחד הדברים שהכי מטריף את התקשורת זה הקשר אם שי כזה לכאורה בן אלי עזור לבן שר התקשורת .
אם בכלל ולכאורה יש קשר כזה 
2. מה הקשר בן שר התחבורה לאלי עזור הבעלים של מעריב צרלטון וגופי תקושרת תחנות רדיו נדלן ועוד
האם משרד התחבורה העביר תקיציבי פרסום למעריב או לאחת התחנות הרדיו בבעלות עזור
או אחד מגופי התקשורת בבעלות עזור?
שר תחבורה לא מגיע לחתונה של הבת של אלי עזור סתם .וזה לא בגלל שהבת של שר התחבורה והבת של אלי עזור חברות.
עובדה תראו את החשיפה של שר תהחבורה במעריב ובתחנת הרדיו . 
הוא זוכה לחשיפה ברמה של ראש הממשלה ששם כל התקשורת מאשימה את נתניהו בקנייתה תקשורת ועל כך ראש הממשלה קיבל 4 תיקים .
מה שמעניין זה החשיפה החיובית שהייתה לשר התקשורת עד ההכרזה על ההתמודות לראשות הממשלה הייתה כולה חיובית .
יום אחד הוא מכריז על ההתמודדות שלו לראשות הממשלה ואז כאילו כמו קסם כל התקשורת נגדו 
פתאום כל הטענות הותלונות בתקשורת על הרכבת ?
האם לפני לא היו תקלות ברבת אם כן להמ התקשורת לא באה בטענות אז?
האם הכבישים לא היו בסדר אז ?
האם כל המכרזים של שמרד התבחורה היו בסדר אז אז מה פתאום באים בטענות לשר כץ דוודקה עכשיו 
מה השתנה בדיוק ?

ההבדל היחיד שאז הוא אל התמודד מול נתניהו על ראשות המשמלה או ראשות המפלגה ואז חצי מפלגה לא באה אליוב בשום טענות 
ואז הוא כמריז על עצמו ובבת אחת כולם מתלוננים והתקשורת אצה על כל הבעיות של הרכבת
ומאז שהכריז על התמודדות לראשת הממשלה החשיפה קפצה במאות אחוזים .

חשוב לזכור שלפני כץ לא הייהת כמעט תבחורה או רכבות או כבישים בישראל והוא נלחם להשיג תקציבים 
נתניהו תמך בו הוזרים מיליארדים וכינו אותו בלודוזר בתקשורת בימים של אריאל שרון
ואז החודש קוראים לו אחראי לכשלונות 
הוא לא חף מפשע ולא תמים וישלו אחריות בכשלון של הרבת והתחבורה והפקקיים אבל הוא לא לבד 
ראש הממלה היה האיש האחראי למה לא מציבעים עליו היום ?
נכון ישראל כץ הפיל את התיק על מנכל הרכבת .כי המנכל כנראה אחראי לחלק גדול המכשלים ברכבת 
האם ישראל כץ מנהל את הרבת או המנכל למה לא באו בטענות ליושב ראש הרכבת ?

האם נתניהו כראש ממשלה נכשל במינוי ישראל כץ לשר לענייני מודיעין שכולם שברו שרק אדף ברמה דל אלוף בצהל ראוי שיחזיק בתפקיד ובמדע הרגיש.
למה בכלל שר התחבורה קיבל את תיק המוידעין?
מה לא ולמודיעין בכלל ?
הרי אין לו כל הכשרה ידע או ניסון בתחום כלל ?
הוא סיים את שירותו בצהל כסרן .

הבעה ל ישראל כץ כמו רוב הפולטקיאים בישראל היא שוהא לא ידע לקחת אחריות 
הוא לא ידע להגיד כן אני אשם אבל אני לא לבד ואני לא קוסם 
את הפקקים של מדינת ישראל אי אפשר להעלים ביום אחד 
והרכבת זה פרוייקט לעוד עשירים שנה ולא ליום אחד
מה לעשות ישראל היא לא סין למרות שהסינים בונים את הכול הם לא מצליחים לעמוד בלוחות הזמנים
בכל פרייקט יש גם תקלות מחדלים פדיחות דברים שלא הולכים כשורה 
ולא הכל זה באשמת השר .
הבעיה שישראל כץ ישר רץ להפיל את התיק על הוועד של הרכבת וזה בעיה . 
למה הוא צריך להפיל את התיק על מנכל הרכבת ?
הרי האחריות היא קודם כל של השר האחראי .
כל הפקקים וכל הכבישים והמנהרות שקרסו .
הוא לא לקח אחריות 
הוא לא בא לתקשורת ואמר כן אני קודם כל האחראי הראשון לכל הדברים האלה אני מודה 
אף אחד לא מושלם אבל תראו מה אנשי השגתי מה היה לפני ומה יש עכשיו.
שר התחבורה עשה ספין כמנו שנתניהו עושה אבל לא הלך לו כי אין לו יועצים מקצועים
זה רק מרמז שאם הוא לא הצליח בתחבורה הוא לא יצליח בתפקידים אחרים
במיוחד לא ראש משמלה אפילו אם ביבי עשה משהו שגם הוא בעצמו לא מתאים לתפקיד .
הכלשים הם רבים ואי אפשר להתעלם מזה והנזקים לציבור יהיו עצומים
מכמ גשם שלא תוקן וצריך לחכות שנתיים לקבלת חדש או תיקונו
ברבת כבר חסרים 150 קרונות ובנשה הבאה 200 יקח 6 שנים לקבל את הקרונות האלה ?
אז מי אשם פה?
לא יכול להיות שמנכל של רכבת שבסך הכול שנתיים בתפקידו היהי אחראי על מחדלים בני כמה שנים 
ובאותם שנים שר התבחורה היה השר האחראי וזה שקטף את הפרות 
בכל כביש חדש בכל סניף רכבת בכל מקום שר התבחורה וראש הממשלה קוטפים את הפירות 
אבל כשמשהו משתבש ישר זורקים אתה אשמה על מנכל משרד התחבורה
באותה נשימה אפשר להגיד שכל המחדלים של הכבישים זה גם מנכל הרכבת אחראי ?
אך קורה ששר תחבורה בישראל מאשים אתה עובידם שחותרים נגדו ומבשלים לו תקלות בכדי להפיל אותו לכאורה 
אך זה מסתדר ואך זה יכול להיות 
מה הבעיה לבדקו את התפקוד של הוועד וכלה עובדים
אם השר צודק אפשר לבדקוא את זה בקלות כלה עובדיםה אחרים למחדלים צריכים ללכת הביתה ולא רק המנכל 
אם השר חושב שהוועד אחראי לכל המחדלים האלה אז למה הוא לא פיטר את כלה וועד ויושבת ראש וועד העובדים של הרכבת 
הרי הם אמשים על פי טענתו למה רק המנכל משלם את המחיר
ולמה היושב ראש לא משלם את המחירם
למה כל ההנהלה של הרכבת לא הולכת הביתה
מה עם כלה מנויים הפולטים של כץ ברכבת בומשרדי התחברוה ובחברות המסנופות האם זה גם קשור ?

שר התחבורה ישראל כץ לא מבין שמדינת ישראל היא מדינה דמוקראטית ויש חופש ביטיו,הוא לא צריך לחפש אשמים וללכת לכיוון תביעות של לשון הרע והוצאת דיבה ולא ללכת לכיוון עובדי הרבת
זה ברור מאליו שברבת לא הכול היה כמו שצריך מלכתחיהל וכשעוים מנויים פוליטים אז בטוח שהייהת ביחשה כלשהי אין ספק
לא לשכוח ששר התבחורה נלחם בוועד החזק של נמלים ושל אין ספור מונופולים חזקי ביותר
חשוב גם לזכור שהיושבת ראש הוועד של הרכבת חזרה רק עכשיו
במקום לחפש אשמים הוא היה צריך לפתור את הבעיות לפטר את כל המנהלים של הרכבת 
כל אחד שפישל שלא ירחם עליו שיפטר אותו שידיח את כל ההנלה של הרכבת וכל של אלה שהיו אחראים למכרזים .
כל אלה שעשו את הבעיות והפידחות 
ברגע שיעיף את כל המנויים הפוליטים וימנה אנשים מקצועים הרבת תתחיל לדפוק 
לא יכול הליות שהרכבת וכל החברות של שמרד התחבורה יהיו מקום עבודה לבכירי הליכוד ובני משפחותהם 
ואז מתלאים למה כלום ל הולך ברבת ובכבישים מפוצצים
למה צריך לתכנן ולבנות כל כביש פעמיים 
למה אף פרוייקט לא עומד בזמן
למה מתחילים בתקציב אחד ואז מכפילים ומשליםן את הקציב 
השיטות האלה כולם מכירים אבל מה לעשות זה לא כשרים 
צריך לעמוד בלוח זמנים בתקציבים ומי שלא יכול שיעוף הביתה 
מי שלקח יותר ממה שהתחייב עליו שמשרד התבחורה יתבע אותו על ההפרשים
כספו של הצביור הוא לא הפקר
כל הפקים האלה עולים מיליארדים למשק בכל שנה 
מה עם הרכבת לאילת ?
למה ב 2018 אין רכבת לאילת או רכבות מהירות כמו בסין יפן גרמניה
יש רכבות מהירות אמוד
למה כל הרכבות הם לא מתחת לאדמה אם ישראל היא מדינה שהיא כל הזמן המלחמה היו צריכים הלעביר את כלה רכבות מתחת לאדמה 
גם אם זה היה עולה להם יותר כסף כי אז לא הייתה הפרעה במצב של מלחמה אם טילים יפלו והכבישים אל הייו תקינים אז הרכבת תמשיך לעבוד רגיל
הרכבת הייהצריכה להיות מגבול מצרים עד ללבנון ועד לירדן עד הגבול והכל תת קרקעי
גם בתוך הערים.
משרד התבחורה היה צריך לבנות גם כבישים מתחת לאדמה עמוק ככה במצב של מלחמה אפשר להעביר רכבים טנקים מגבול לגבול לאל הפרעה
זה לא מפריע למזג האוורי או כל דבר אחר
עוד דבר שלא עשו בישראל זה רכבות מהירותמאוד ולא עדשו גם אטרקציה כמו הרכבת המאוד מהירה שעכשיו מוצאים בארה"ב 
זה יכל למשוך תיירים לישראל 
בדובאי תהיה להם רכבת כזאת כבר בשנה הבאה ובישראל כלום
אפילו רכבת לאילת אין 
רכבת זה דבר חשוב וחיוני זה כמו לחם ומים זה דבר חובה זה מקרב את הפריפריה מונע פקקים ומראש קונים הרבה קרונות גם אם בהתחלה הם לא עושים בהם שימוש בסוף ישתמשו בהם
למה לא מיצרים אתה קרונות בישראל ?
למה אין את הידע ליצר ולתקן אתה קרונות 
הרי צירכים הלעביר קווים בכל הארץ מקצה לקצה והיו רציכים את הידע במקום לקנות מחול שייצרו בארץ 
גם יעלה להם יותר זול וגם יהיה ידע ליצר ולתקן עכשיו כלה מזן יהיו תלויים
בהודו למשל לא קונים אם אין העברת ידע .
והכי חשוב המחירים ברכבת באיזור המרכז באמת יקרים
רכבת מתל אבי לנהריה 45 שח שזה הרבה כסף
הרכבת יכלה להביא עובדים מהפריפרה למרכז הארץ שבה יש מפעלים ויש עבודה 
הרי בדרום ובצפון אין עבודות והם יכלו להגיע ברכבת עם מחיר נמוך
הרבת יכלה לשנע את צהל ובליהל הרכבת יכלה לשנע סחורות 
ככה היומנצלים אותה 24 שעות
בכל העולםה רכבת עובדת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 
הדת לא מתערבת במהלך התקין של הרכבת בתחזוקה וכו אבל בישראל הרגילו אתה חרדים להתערב.
אפשר להגיד הרבה דברים על שר התבחרוה ישראל כץ אבל בך הכללי ישראל כץ הצליח איפה שכלה שרים לפניו נכשלו 
כי השר כץ לא חיפש תפקידים אחרים ולכן הוא הצליח להביא תקציבים ולקדם עניינים
לוקח זמן הלכיר משרד 
זה כמו עם ביבי הוא כל כ הרבה זמן ראש ממשלה בופולטיקה שכבר זה קטן עליו והוא ממלה תפקיד של כמה שרים
לא בגלל שהוא לא רציני ולא מתעמק ולא אכפת לו זה בגלל הניסון 
הניסיון וההוותק זה הכי חשוב .  
  ישראל כץ כשר תחבורה פרע קבלות למרות כל התקלות והבעיות 
ואם משהו ניסה לתפור לו תיק או לדפוק לו את העתיד כמו שרומזים אז הוא נכשל 
כי זוכרים לו אתה עשיה שלו 
הרבת יצור כליים ויצור של ישראל כץ הבייבי שלו  בלעדיו לא היה כלום או לא היה מה שיש עכשיו וצריך להודות בזה .
כמה שמתחריו וחבריו של ביבי ילכלכו על ישראל כץ כשר תחבורה הם לא יצליחו לגנב לו את ההשגים שלו 
ולא משנה כמה התקשורת תכנס חזק בכץ יש לו קבלות 
הוא לא איש של דיבורים יש לו מעשים בקנה .
דבר שאין מכעט לאף אחד מהמתמודדים מולו חוץ מכחלון ונתניהו כל השאר לא יכולים להתמודד מולה עשיה שלו כלל
הבעיה הגדולה של כץ זה שהוא לא לקח אחריות ולא למד לדבר ולהתבטא כמו שצריך ואין לו יועץ תקשורת מקצועי 
הוא לא למד אנגלית כמו שצריך לא עבד על הצורה החיצוני ולא מול המצלמה ולא במדיה החברתית 
יש לו הרבה מה לממוד מביבי 
אבל אין ספק ישראל כץ לא מתאים להיות ראש ממשלה וגם לא שר בטחון ולא שר אוצר זה גדול עליו
אולי שר אוצר יכול להיות שיפתיע לטובה אבל בבטחון וכראש ממשלה יפשל בגדול
לגבי המכרזים של משרד התבחורה שכל התקשורת כותבת עלהם בלי הפסקה 
איו לשר כל נגיעה אלהם אולי לאנשים בתוך המשרד אבל לא השר הוא לא מתערב בנושאים אלה 
ולכן אם יש דברים שלא כסדרם זה המנהלים האחרים במשרדים ולא הוא.
 יש לזכור שהסינים היו גם הכי זולים במכרזים ובחלק מהמקרים גם עמדו בלוחות המזנים
והםבןה יחדים שעשו פרוייקטים בכל העולם ובהצלחה 
ספק רב אם היו מוצאים משהו אחר שמסוגל לעשות פרוייקטים כאלה ובמחירים כאלה ובהקפים כאלה 
לגבי הנמל של היסנים זאת הייהת טעות חמורה שתפגע ביחסים עם ארה"ב
נושאות המטוסים לא יגיעו לישראל בגלל שהיסנים ישתלטו בנמלים וזה טעות חורה ביותר מול ארה"ב במיוחד מול טראמפ
הממשלה הייהת צריכה להפר חוזה ולפצות את היסנים במכרז אחר בתחום הרכבות 
זה שנתנו להם דריסת רגל בנמל בישראל זאת טעות חמורה ביותר שגם ישראל תשלם עליה וגם ארה"ב תפגע בישראל ותלחץ לבטל את החוזה 
ארה"ב מגינה על ישראל וגם ממנת את ישראל 
וישאל החופצנית מביאים את היסנית ונונת להם נכס אסטרגי כמו נמל זה מטורף
היו צריכיםצ לתת לארהב גם נמל ים בישראל שהם יבנו אותו לבד ויהיו אחראים עליו לבד
וגם נמל אוויר בגבול ישראל 
וכן גם בסיס באי מול לבנון שחיילים אמרקאים ישמרו במקום על הגבול ככה החזבאלהל לא היה עושה טשויות הואירנים היו פורשים מלבנון 
או אולי אפילו בסי בן ישראל לעזה ככה העזתים היו מתנהגים אחרת לחלוטין 
מה שיקרה עכשיו שיראל תאלץ להכריח אתה רוסים להחזיק בסיס על גבול סוריה ישראל 
וששם יהיו חיילים רוסים ובסיס רוסי .
ככה לא יתפתו האירנים וחברהם לפלוש לישראל בשום דרך שהיא
אם היו שמיים את רוסיה בגבול בסוריה וארה"ב בגבול בלנון והיו מגיעים לישראל נושאות מטוסים אז הכול היה נראה אחרת
אף מדינה ערבית לא הייהת חושבת לפעול מול ישראל 
הצעדים של שיראל כלפי היסנים רק יגיברו את הלחץ והמתיחות בן ישראל לארהב
ובימים של טראמפ זה יכול להיות מאוד מסוכן כי ישראל תלויה לחלוטין בארה"ב אפילו באספקת נשק בכלכלה ובהכול 
הסינים לא תורמיםד בר לישראל 
נכון שהם מעצמה אבל ישראל יכלה להשתמש במומחים מצרפת ובממידנות אחרות שיש להם רכבות מהירות ויודעים לבנותב רמה גבוהה
אולי היה עולה יותר יקר אבל הייהת גם רמה גבוהה של תשתיות 
הטעיות בבנית נמל ישראלי בישראל על ידי סין התשלום עליו יהיה בקרוב מאוד ארה"ב וגם אירופה לא יוותרו לישראל בנושא הזה
רוסיה היא מדינה שבקושי מצליח להתקיים רק בזכות הצבא שלה ופוטין היא שורדת 
ספק רב אם רוסיה תשאר בסוריה אחרי שפוטין לא יהיה בשלטון 
השאלה שנותרה היא בתוך כמה זמן ארה"ב תצליח להפי את פוטין ברוסיה אם זה בעידן טראמפ או שטראמפ בעצמו יודיח
מה שבטוח רוסיה תצלול לעוני והיא תתפרק מנשקה ותהפוך למדינה העניה ביותר 
ארה"ב חוזרת לעצמה ומתחילה לבנות את עצמה מחדש ולהתבסס על הבעיות שיש לאמרקאים ולא לבעיות חוץ
העובדה שטראמפ אמר ארה"ב קודם כל לאמרקאים והוא עכשיו גוזר קופון ומחזיר את החילים הביתה 
ארה"ב כבר לא רוצה להיות השוטר של העולם יש לה בעיות משלה
מי שרוצה בטחון ישלם עליו 
ארה"ב עוד תפסיק את הסיוע לישראל כי אין לה כל צורך במזרח התיכון יותר 
ושיראל כבר לא חשובה לה יותר כמו שהי פעם
ישראל תאלץ למצוא בעל בית חדש אבל מעבר לזאתישראל תאלצץ למצוא כל שנה מיליארדים רבים של הסיוע האמרקאי 
כי ארה"ב הולכת לחתוך את הסיוע הצבאי לכל המדינותב עולם 
היא תוציא את הצא שלה מכל מקום 
טראמ אם ישאר נשיא הוא יתן בריאות לכל אזרח אמרקאי ויתעסק עם הבעיות של ארה"ב והכלכלה 
האמרקאים כבר לא מתעניינים במלחמות יותר 
היום עם מכיניות המנעות בחשמל לנפט ולגז כבר אין תפקיד השמש היא הדלק של העתיד 
הגז הוא משאב מתכלה לתוקפה קצרה שלא יחזיק הרבה זמן אבל השמש זה העתיד   
כל הנאמר כאן הוא לכאורה

    השעה עכשיו היא Sun May 16, 2021 3:48 pm