המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
המחאה החברתית לישראל-SATWORLD.ORG

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm על ידי ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm על ידי tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm על ידי satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am על ידי cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am על ידי cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am על ידי cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am על ידי DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm על ידי mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm על ידי xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

CANAL PLUS CANALSAT ASTRA 19.52 VIACCESS 4.0

SATONE
SATONE
satworld engenier

Points : 6265
Registration date : 12.12.08

CANAL PLUS CANALSAT ASTRA 19.52 VIACCESS 4.0 Empty CANAL PLUS CANALSAT ASTRA 19.52 VIACCESS 4.0

הודעה על ידי SATONE Sat Jun 19, 2010 3:22 pm

changement de carte Canal+ CanalSat

LE PIRATAGE


Que faites-vous pour la prévention contre le risque de piratage ?

CANAL+/CANALSAT bénéficie d’une protection légale avec la loi du 30 septembre 1986 qui punit sévèrement toute fabrication, vente ou même détention de décodeur pirate.

Par ailleurs, nous mettons en œuvre des parades technologiques, aussi bien pour protéger le système de cryptage que le système de contrôle d’accès, ce qui rend le piratage encore plus complexe.

D’une manière générale, nous restons très vigilants. Nous effectuons justement ce changement de carte pour la prévention contre le risque de piratage. Cette nouvelle carte possède en effet une puce dotée des dernières technologies en matière de sécurité afin de vous garantir à vous seul(e) l’accès à nos programmes.



VOTRE NOUVELLE CARTE


Pourquoi allez-vous m’envoyer une nouvelle carte ?

Dans le cadre de la prévention contre le risque de piratage, nous avons mis en place une nouvelle carte afin de garantir l’accès à nos chaînes aux clients CANAL+/CANALSAT uniquement.

Cette opération de changement de carte aura lieu entre le 27 mai 2010 et le 10 juin 2010.

Pourquoi suis-je obligé de changer ma carte ?

Afin de continuer la prévention contre le risque de piratage de nos programmes, nous avons le plaisir de vous adresser votre nouvelle carte version 4.0 à insérer dans votre décodeur en remplacement de votre carte actuelle, l’ancienne carte ne fonctionnera plus.

Que devrais-je faire de cette nouvelle carte ?

Avec cette nouvelle carte, vous recevrez un courrier entre le 27 mai 2010 et le 10 juin 2010 vous expliquant la marche à suivre. Ce changement de carte ne prend que quelques minutes.

Retirez l’ancienne carte, insérez la nouvelle à la place puis positionnez vous sur une des chaînes ci-dessous jusqu’à la réception de vos programmes (maximum 20 minutes d’attente) :

- Sur la chaîne CANAL +, si vous êtes client CANAL+
- Sur la chaîne 13e rue, si vous êtes client CANALSAT ou CANALSAT et CANAL+

Attention : effectuez cette opération impérativement dès réception de ce courrier, car vous n’aurez bientôt plus accès à nos programmes avec votre ancienne carte.

Que se passe-t-il si je ne change pas ma carte ?

Vous n’aurez plus accès à nos programmes. C’est la raison pour laquelle nous vous demandons d’effectuer ce changement de carte dès que vous la recevrez et nous vous remercions par avance de votre contribution.

Je reçois une nouvelle carte alors que je viens de transformer mon abonnement.

Dans ce cas, ne tenez pas compte de ce courrier et renvoyez la carte à CANAL+/CANALSAT - 62976 ARRAS CEDEX 09.

Pourquoi est-ce que je n’ai pas reçu ma carte ?

Vous allez recevoir votre nouvelle carte entre le 27 mai 2010 et le 10 juin 2010.

http://espaceclient.canalplus.canal-.../cid347925.htm

    השעה עכשיו היא Fri Sep 24, 2021 9:17 pm