המחאה החברתית לישראל

המחאה החברתית לישראל. מחזירים את המדינה לידי העם !

התחבר

שכחתי את סיסמתי

התדרים של עידן פלוס

Sun Apr 30, 2017 6:17 pm by ofir_men

התדרים של עידן פלוס הם - אפיק 26 (תדר- 514MHz) במרכז, ואפיק 29 (תדר- 538MHz) בצפון , אלה הישנים ב DVB-T 
האפיקים החדשים שבניסוי הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) במרכז , ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) בצפון . אלה ב DVB-T2
בתדרים הישנים יש את ערוצי הטלויזיה - 2, 10, 1, 33, 99 …

[ Full reading ]
ממיר המאפשר קליטת כל הערוצים הפרוצים כיום ללא שיתןף

Sat Jul 19, 2014 2:15 pm by tomer_1968

איזה ממירים קיימים  התומכים בקליטת הערוצים הפרוצים כיום   האם קיוב קפה למשל תומך בכך תודה
צריך לקנות ממיר HD

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד

Sun May 22, 2011 3:07 pm by satworld

פורום זה פתוח רק לחברי קהילת הלווין הישראלית בלבד
מי שלא חבר לא רואה את כל הפורום או לא יכול להכנס אליו
חובה רישום בפורום ומשלוח 10 הודעות בפורום
הקבלה לקהילה היא על תנאי .
כל עוד מכבדים את התקנון ותקנות הקהילה .
עם החברות …

[ Full reading ]
טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"

Sun Apr 24, 2016 8:05 am by cristalm

טכנאי yes לא בא: "אין פיצוי לפי חוק הטכנאים"
ק' הצטרף ל-yes ונקבע מועד להתקנת חיבור בביתו. הטכנאי לא הגיע ועל כן לכאורה מגיע לו פיצוי: 600 ש' כחוק. רק שנציגת yes טענה: "אתה עדיין לא לקוח" והסכימה לפצותו ב-100 ש' בלבד. האם החוק לא תקף על …

[ Full reading ]
טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא

Sun Apr 24, 2016 8:03 am by cristalm

טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4666077,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו

Sun Apr 24, 2016 8:02 am by cristalm

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4628119,00.html

החזירו ממירים ל-HOT ובכל זאת נרדפו
קפקא לא יכול היה להמציא השתלשלות יותר מייאשת: נציג חברה העובדת עם HOT אסף 3 ממירים מביתה של אורה. בכל זאת התקשרו מחברת גבייה לטעון שהחזירה רק 2 ממירים. למרות ששלחה הוכחה, המקרה הועבר למשרד עורכי-דין שדרש 582 שקל. HOT: "בשל טעות אחד הממירים לא הוסר מהמנוי"

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT

Mon Mar 14, 2016 8:58 am by DOSH76

מועצת הכבלים והלוויין מגבילה את המבצעים של yes ו-HOT




המועצה קבעה כי המבצעים יוגבלו ל-18-4 חודשים ויפורסמו באתרים של החברות. עוד נקבע כי HOT לא תוכל להעלות מחירים ללקוחות במבצעים הקיימים החל ממרץ 2017




[ Full reading ]
תדרים של עמוס הוט בירד

Fri Jan 08, 2016 8:08 pm by mdridista

שלום יש לי ממיר מישוג VISIONNET HAMMER5400 והיה עובד אבל מישהו כנראה שיחק בתדרים ואני לא מצליח לסדר אותם אפשר לדעת מה התדרים של עמוס הוט בירד ונילסאט?

המלצה לממיר איכותי

Thu Dec 03, 2015 5:00 pm by xanadoo

היי,
אני מעוניין לקנות ממיר איכותי עד 2000 שח שיתמוך בשיתוף כמובן.
תודה.

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Poll

מי מחובר

בסך הכל ישנם 18 משתמשים מחוברים :: 0 רשומים, 0 חבויים ו -18 אורחים :: 2 Bots

אין


המספר הרב ביותר של משתמשים מחוברים אי פעם היה 312 בתאריך Sat Mar 17, 2012 9:51 pm


    תלונה נגד מחסני חשמל המחירים באתר ובחנות שונים

    Share

    arabella2500
    satworld newbie

    Points : 3233
    Registration date : 21.11.09

    תלונה נגד מחסני חשמל המחירים באתר ובחנות שונים

    הודעה by arabella2500 on Sun Sep 16, 2018 1:12 pm

    תלונה נגד מחסני חשמל המחירים באתר ובחנות שונים
    מחסני חשמל מציגה באצתר האינטרנט שלה מחירים אחרים ממה שמציעים בסניפים
    המחיר בסניפים לא דומה למחיר באתר
    באתר המחיר יותר זול
    צריך להיות מחיר אחיד בכל הרשת וגם באתר
    אבל במחסני חשמל המחיר בחנות שונה מהאתר
    כשאתה מתלונן בחנות נגד מחסני חשמל על כךל שהמחירים שונים
    הם אומרים לך לך תקנה באתר 
    בחנות אחרת של מחסני חשמל אמרו אין במלאי בזמן שהיה בחנות וזה גם צולם
    זה לכאורה הטעיה צרכנים עם חשד להונאה
    כי אם מפרסמים מחיר נמוך הלקוח מגיע לחנות ובסוף לא קבל את המחיר זה הונאה של הלקוח 
    השירות של המוכרים במחסני חשמל גרוע כמעט ולא מתיחסים אלך רק אם אתה קונה בכדי שיקבלו בונוס
    והם מטפלים רק במי שקונה מוצרים יקרים שכנראה החנות מרוויחה עלהם וגם המוכר מקבל עמלה אולי ולכאורה
    בכדגי לקבל פרטים על המוצר באתר האינטרנט צריל חכות הרבה זמן
    האתר בקושי עולה ובקושי פתח דפים כל דף חדש וקח הרבה זמן
    בתנורים למשל לא כתוב מדינת יצור של התנור
    לא כתוב אם זה פםאזה אחת או 3 פאזות וזה חשוב לציין את זה גם החוק דורש את זה 
    הסוכנים בחנות ממשקרים לך בפנים בכדי שתקנה דקה אחרי הקניה לא מכירים אותך בכלל
    כשיש בעיה עם יבואן שלא נותן שירות החנות מתכחשת לאחריות 
    וזה רשת מחסני חשמל שפרוסה בכל הארץ וכמעט פשטרה רגל לפני שנתיים
    מאז שאלקטרה קנו אותם המחירים עלו בכל הקטגוריות וכל המוצרים
    השירות נהיה גרוע ביותר 
    זה לא מקום שאני אחזור אליו לקנות מוצר חשמלי 
    בישראל יש 8 מליון ישרלים אם לקוח לא חוזר זה פשיטת רגל עבור הרשת
    כמה ישראלים כבר יקנו אצלם
    חות מזה המחירים במחסני חשמל גבוהים משמעותית משאר השוק וללא כל הצדקה
    אך יכתן שבעל חנות בפתח תקווה או רמת גן או אפילו בקירת שמונה זולים יותר משאר רשת שפרוסה בכל הארץ
    אם החברה לא לוחת על עצמה אתה אחריות ולא תשתפר בנושא השירות ואל תמכור בזול יורת
    ימיה של הרשת ספורים היא תקרוס כמו כל האחרות
    וזה חבל
    מחסני חשמל שירות חרא 
    אפס בשירות לפחות מבחינתי
    המחירים הם מחירי עושק לכל דבר
    מבטיחים להיותה כי זולים אבל כל חנותב ארץ יותר זולה ממחסני חשמל

    adird1
    satworld newbie

    Points : 3233
    Registration date : 21.11.09

    Re: תלונה נגד מחסני חשמל המחירים באתר ובחנות שונים

    הודעה by adird1 on Sat Sep 22, 2018 2:51 pm

    איכות השירות במחסני חשמל גרועה
    מאז שאלקטרה קנו אותם המחירים עלו מאוד 
    הם לא מוכרים כמעט מוצרים של בוש ולא של יבואנים מקורים
    הם נחשבים ליקרים יחסית לשאר הרשתות 
    אחרי המכירה אין עם מי לדבר
    אחרי הדניה תחכה שעה בטלפון עד שתצליח לדבר עם השירות 
    ואין שירות 
    אל תקנו במחסני חשמל 
    אחד שקנה ואכל אותה

      השעה עכשיו היא Mon Sep 24, 2018 6:41 am